Norwegian og de nye flyene

Da tror jeg du er LITT for tidlig ute Eivind :) Slike tegninger tror jeg ikke du får se før omtrent første maskinen står her ^_^

Jeg drømmer om litt BA lignende flagg på halen, men som kanskje strekker seg ned mot buken på flykroppen, i de norske fargene :) og UTEN den røde nesen, det tror jeg hadde blitt tøft :)

Genialt av Norwegian hvis de "overtar" det norske flagget på halen...

Känner att jag måste opponera mig mot "flaggfantasterna". För är inte det lite blasé med en böljande flagga på fenan? Vi ser eller har sett det användas av flygbolag som DL (som är så svulstig), PK (helt utan pondus), BA, SU, Swe Fly, BU osv. Identitetslöst och förgängligt. En stram logotype på enfärgad botten gör sig så mycket bättre.

Originally posted by jikswoboB

Känner att jag måste opponera mig mot "flaggfantasterna". För är inte det lite blasé med en böljande flagga på fenan? Vi ser eller har sett det användas av flygbolag som DL (som är så svulstig), PK (helt utan pondus), BA, SU, Swe Fly, BU osv. Identitetslöst och förgängligt. En stram logotype på enfärgad botten gör sig så mycket bättre.

110 prosent enig! Bølgende flagg finnes det allerede for mange av. Senest ute er vel Luxair. Et flyselskap med navnet Norwegian trenger ikke ytterlige "nasjonalisering" med et norsk flagg. Skjønner egentliglig ikke hva som er så stas med det norske flagget på et fly...

Originally posted by ENGM RAMP

Ja til og med Aeroflot Laurenz er LEKRE.....

Tuplove'en i de fargene blir faktisk særs elegant!

;)

Enig, jeg sto å gapa første gang jeg så en slik en. Tupen er et artig fly og i de nye fargene er den rett og slett pen!

Hilsen,
Laurenz

Jeg vil si Norwegian burde skifte navn, gjerne til flyNordic (selv om jeg personlig ikke kan fordra alle disse Fly-ettellerannet) som er ett merkenavn som allerede er eiet av Norwegian.

Norwegian har alt ekspandert utenfor grensene til Norge og med baser i Sverige, Polen og snart Danmark? så er det lokale navnet Norwegian ikke lenger hensiktsmessig.

Hva med Nordic Airlines evt. Air Nordic evt. Nordic Air, i stedet for en sprakende rød design, tror jeg noe tilsvarende dette men gjerne erstatte O2 på halen med forskjellige is-krystaller i varierende størrelser i gull og sølv kunne blitt stilig!

Kurt har du lyst å finne frem malebøtten din:colgate:

Vakkert, vakkert LN-MOW,

men dog så 80-talls :old :p Har sendt Kurt en PM, så får vi se om jeg klarer å få'n til å finne frem kosten.

Navnet er jo alene verdt utrolig mye...ser ikke ut som det hemmer en utvidelse østover.

Back