Norwegian - (Nye) IC ruter

SJU er jo så godt som bekrefta. Både med reklameglippen før påske og 7533km-reklamene i dag. Så det er nok ingen grunn til å spekulere i andre karibiske destinasjoner. Da blir det i så fall i tillegg til SJU, ikke i stedet for. De brukte et bilde av Barbados i sin Facebook-konkurranse før påske. Det er temmelig "usportslig" og villedende, jeg skal konfrontere dem med det når SJU er offisielt.

Last edited:
Tipper:

OSL: BGI eller SJU
ARN: LAS, BGI eller SJU
CPH: OAK, LAS, BGI eller SJU

Evt. HKT fra en af de 3.

OSL - BGI er dødfødt. SJU derimot, med stor utfart av cruise turisme.
LGW - BGI tror jeg ville blitt en veldig bra rute. Det er en high yield rute for både BA og VS. Prisene ligger langt over USA nivå, og turismen er økende.

SJU er jo så godt som bekrefta. Både med reklameglippen før påske og 7533km-reklamene i dag. Så det er nok ingen grunn til å spekulere i andre karibiske destinasjoner. Da blir det i så fall i tillegg til SJU, ikke i stedet for. De brukte et bilde av Barbados i sin Facebook-konkurranse før påske. Det er temmelig "usportslig" og villedende, jeg skal konfrontere dem med det når SJU er offisielt.

Ja, det er klart. Checkede lige på GCmap. OSL-SJU er bestemt 7533. Sætter man SanJuan ind i linket på Norwegians hjemmeside, får man også en tom søgning dvs. siden eksisterer. Samme med LasVegas

Jeg tipper således:

OSL: SJU
ARN: SJU+LAS
CPH: SJU+LAS+OAK

De brukte et bilde av Barbados i sin Facebook-konkurranse før påske. Det er temmelig "usportslig" og villedende, jeg skal konfrontere dem med det når SJU er offisielt.

Du mener et scramblet bilde av en palme og en sandstrand i samme region som viser seg å være tatt på Barbados i stedet for SJU er temmelig usportslig og villedende??

Hadde skjønt det dersom de viste et bilde av Marina Bay Sands ifm lansering av en rute til Valdres..

Du mener et scramblet bilde av en palme og en sandstrand i samme region som viser seg å være tatt på Barbados i stedet for SJU er temmelig usportslig og villedende??

Hadde skjønt det dersom de viste et bilde av Marina Bay Sands ifm lansering av en rute til Valdres..

Ja, det mener jeg faktisk. Rett skal være rett, og bildet var det eneste man kunne bruke som hint i konkurransen. Det handler om rettferdighetsprinsipper og ting skal gå riktig for seg i konkurranser, bare spør Lotteritilsynet.

Det var nylig en sak i media hvor noen hadde brukt bilde fra Ålesund i en reklame for Bergen. Ja, det ligna litt, men det er fortsatt ikke greit.

Ja, det mener jeg faktisk. Rett skal være rett, og bildet var det eneste man kunne bruke som hint i konkurransen. Det handler om rettferdighetsprinsipper og ting skal gå riktig for seg i konkurranser, bare spør Lotteritilsynet.

Det var nylig en sak i media hvor noen hadde brukt bilde fra Ålesund i en reklame for Bergen. Ja, det ligna litt, men det er fortsatt ikke greit.

Skal vi kanskje diskutere I-lands problemer i en annen tråd?

Du mener det var tydelig på bildet at palmen og sandkornene var på Barbados og ikke SJU?

Du mener det var tydelig på bildet at palmen og sandkornene var på Barbados og ikke SJU?

Vi kan som det sies her diskutere dette i en annen tråd. Men ja, med dagens teknologi er det ikke noe problem å reverse slike bilder, og det vet jeg om flere som har gjort. Det tar få sekunder og alle kan gjøre det.

Nå kan vi straks begynne å diskutere de nye destinasjonene i stedet, pressekonferansen er i gang.

Norwegian continues to expand its long-haul network with new direct routes. Starting November 2015, Norwegian will launch a non-stop service between Las Vegas and Stockholm/Copenhagen, as well as flights between the Caribbean island of Puerto Rico and Stockholm/Copenhagen/Oslo and London. In addition, Norwegian will offer flights between the largest of the U.S. Virgin Islands, St. Croix, and Copenhagen

For oss som er en del i Las Vegas var jo dette meget gode nyheter! :)

Var der 8 ganger i fjor og ligger an til 3-4 ganger i år, så kan nok hende at man da må prøve en av direkterutene fra ARN/CPH.

Blir nok en tur til Karibien neste år også, men om det blir SJU er vel mer tvilsomt. Men synes det er bra at man satser på nye ruter til spennende destinasjoner, og håper at SAS følger etter snart..

Kim

Da er det over natten gjort noen endringer.
Alle fra CPH.

Dette var status i forrige uke

CPH-MCO 1 ukentlig (som i vinter)
CPH-BKK 2 ukentlige (som i vinter)
CPH-FLL 2 ukentlige (som i vinter)
CPH-LAX 1 ukentlig (1 mindre enn i vinter)
CPH-JFK 3 ukentlige (1 mindre enn i vinter?)

Nytt

CPH-MCO ikke lenger mulig å booke
CPH-LAX 2 ukentlige (1 avgang mer enn tidligere presentert)

Orlando er også pr DD fjernet fra LGW.

CPH-MCO er tilsyneladende ikke cuttet. Bookbar igen i W15

Back