Tipper:
OSL: BGI eller SJU
ARN: LAS, BGI eller SJU
CPH: OAK, LAS, BGI eller SJU
Evt. HKT fra en af de 3.
SJU er jo så godt som bekrefta. Både med reklameglippen før påske og 7533km-reklamene i dag. Så det er nok ingen grunn til å spekulere i andre karibiske destinasjoner. Da blir det i så fall i tillegg til SJU, ikke i stedet for. De brukte et bilde av Barbados i sin Facebook-konkurranse før påske. Det er temmelig "usportslig" og villedende, jeg skal konfrontere dem med det når SJU er offisielt.
De brukte et bilde av Barbados i sin Facebook-konkurranse før påske. Det er temmelig "usportslig" og villedende, jeg skal konfrontere dem med det når SJU er offisielt.
Du mener et scramblet bilde av en palme og en sandstrand i samme region som viser seg å være tatt på Barbados i stedet for SJU er temmelig usportslig og villedende??
Hadde skjønt det dersom de viste et bilde av Marina Bay Sands ifm lansering av en rute til Valdres..
Ja, det mener jeg faktisk. Rett skal være rett, og bildet var det eneste man kunne bruke som hint i konkurransen. Det handler om rettferdighetsprinsipper og ting skal gå riktig for seg i konkurranser, bare spør Lotteritilsynet.
Det var nylig en sak i media hvor noen hadde brukt bilde fra Ålesund i en reklame for Bergen. Ja, det ligna litt, men det er fortsatt ikke greit.
Ja, det mener jeg faktisk. Rett skal være rett, og bildet var det eneste man kunne bruke som hint i konkurransen. Det handler om rettferdighetsprinsipper og ting skal gå riktig for seg i konkurranser, bare spør Lotteritilsynet.
Det var nylig en sak i media hvor noen hadde brukt bilde fra Ålesund i en reklame for Bergen. Ja, det ligna litt, men det er fortsatt ikke greit.
Du mener det var tydelig på bildet at palmen og sandkornene var på Barbados og ikke SJU?
St. Croix er måske lidt overraskende!
Nå er det vel noen spesielle historiske relasjoner mellom DK og St Croix som er bakgrunnen for dette valget![]()
Da er det over natten gjort noen endringer.
Alle fra CPH.
Dette var status i forrige uke
CPH-MCO 1 ukentlig (som i vinter)
CPH-BKK 2 ukentlige (som i vinter)
CPH-FLL 2 ukentlige (som i vinter)
CPH-LAX 1 ukentlig (1 mindre enn i vinter)
CPH-JFK 3 ukentlige (1 mindre enn i vinter?)
Nytt
CPH-MCO ikke lenger mulig å booke
CPH-LAX 2 ukentlige (1 avgang mer enn tidligere presentert)
Orlando er også pr DD fjernet fra LGW.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.