Kan nesten se slik ut, når man leser aftenposten.no idag....
Heller enn en app jeg må installere, ønsker jeg meg velfungerende websider for mobil. Der synes jeg både SAS og Norwegian har kurante løsninger. Ikke helt topp, men greit nok.
Kan nesten se slik ut, når man leser aftenposten.no idag....
-såvidt eg ser, så kan du ikkje logge deg inn på Sas-profilen der og knytte reisa mot profilen. For meg er det viktig.....Vel - sannhet med modifikasjoner .. man har i over et år kunnet booke, sjekke inn og sjekke flytider hos SAS med Widerøe's app ..
Dårlig gjort at de ikke nevner oss. :angry:
Er det et mål for den ene å lansere en app før den andre? Eller er målet å komme med den beste og mest brukervennlige appen?
Når er App's over toppen ?
Bedre WEBsider som skalerer på dingser er vel i mange tilfeller å foretrekke på "live content"
En App kan håndtere Ombordstigingskort (barcodes) litt bedre, en kan legge inn litt flere spesial løsninger, jeg har endel erfaring med Air france sin App (som også har Amadeus i bunn) og har blitt imponert over en del av funksjonaliteten. En av mine avganger fra Seattle til Paris ble forsinket pga Birdstrike - det gikk noen timer før de fikk tillatelse til å fly med en "bulk" i vingen så jeg mistet min connection i CDG. Når jeg skrudde på mobilen etter landing, kom en SMS med oppdatering og for oss som AF sin App lå det nye Ombordstigningskortet i Appen og en bar code som gav en meal voucher i en automat. Dette kan nok løses med WebSider - men vil kreve noe mere innlogging etc.Når er App's over toppen ?
Bedre WEBsider som skalerer på dingser er vel i mange tilfeller å foretrekke på "live content"
En App kan håndtere Ombordstigingskort (barcodes) litt bedre, en kan legge inn litt flere spesial løsninger, jeg har endel erfaring med Air france sin App (som også har Amadeus i bunn) og har blitt imponert over en del av funksjonaliteten. En av mine avganger fra Seattle til Paris ble forsinket pga Birdstrike - det gikk noen timer før de fikk tillatelse til å fly med en "bulk" i vingen så jeg mistet min connection i CDG. Når jeg skrudde på mobilen etter landing, kom en SMS med oppdatering og for oss som AF sin App lå det nye Ombordstigningskortet i Appen og en bar code som gav en meal voucher i en automat. Dette kan nok løses med WebSider - men vil kreve noe mere innlogging etc.
Når er App's over toppen ?
Har lastet den ned og synes det ser greit ut. Når jeg logger inn, ligger lørdagens reise klar, med mobilbillett og det synes jeg er veldig OK!Hva skal man egentlig med en app til dette da? Har lastet ned noen sånne flyselskap apper og sitter egentlig bare og tenker at "javel?"
Bare sånn i all uforståenhet. Jeg ser det om man reiser fullflex 7 ganger i uken. Da er det kjekt å kunne booke om, se rutetider og sånt. Men ellers.
Bare sånn i all uforståenhet. Jeg ser det om man reiser fullflex 7 ganger i uken. Da er det kjekt å kunne booke om, se rutetider og sånt. Men ellers.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.