Norwegian mobilapp

Re: Kommer DY med mobilapp før SAS?

Testet dette ut i dag. Mye fancy som skjer inntil man er check'ed-in. Fikk 26e som BN2 #fail

Det står at Innsjekken virker utvalgte steder. Men poenget med innsjekken dagen før er jo å velge sete, noe som man ikke kan i app'n. Ettersom man kan gå direkte til Gate mange steder.

Norwegian app

Er det nokon andre som har problem med Norwegian sin app for tida? Eg får feilmelding når eg prøver å logge inn. Fenk problemet i går.

Synes SAS sin app har mye mer å tilby enn Norwegian sin, som jeg føler gir meg nada. Fint å både kunne få opp Eurobonus-info, se flight-status OG bestille reiser i samme app, uten masse innlogging og styr.

Nokon som har fått brukt appen til DY dei siste par månadane? Berre kræsja. Ser Randulfb melde det alt i desember. Får heller ikkje til å installere på nytt etter at eg avinstallerte...

Nokon som har fått brukt appen til DY dei siste par månadane? Berre kræsja. Ser Randulfb melde det alt i desember. Får heller ikkje til å installere på nytt etter at eg avinstallerte...

Fungerer fint her på iOS.

Har fungert godt på ios etter at det kom ei oppdatering nokre dagar etter at eg hadde posten her. Trur eg måtte avinstallere, og så innstallere på nytt.

Oppdatert i dag, med Passbook for boardingkort. Samt at den viser alle kjøpte tillegsprodukter i appen.

Håper setevalg ved innsjekk kommer snart! :)

egentlig skjønner jeg ikke poenget med en app, hvorfor ikke heller bare ha en nettside som er "mobilvenlig"... må jo være mye mer stress å vedlikeholde to systemer.

Kommer DY med mobilapp før SAS?

egentlig skjønner jeg ikke poenget med en app, hvorfor ikke heller bare ha en nettside som er "mobilvenlig"... må jo være mye mer stress å vedlikeholde to systemer.

Vedlikehold er vanskeligere/dyrere.Men det er lettere å lage en brukervennlig og rask app. Du kan overføre mindre data( fint i utlandet) og man har tettere integrasjon med telefonen som kan gi fordeler. Også forventer kundene det.

Last edited:

Mer enn to systemer om man skal ha app til iPhone, Andriod og Windows i alle formfaktorer. En del jukser jo ved å ha appen som et skall og vise HTML-sider inne i den.

Mer enn to systemer om man skal ha app til iPhone, Andriod og Windows i alle formfaktorer. En del jukser jo ved å ha appen som et skall og vise HTML-sider inne i den.

Ja og det er nesten enda værre, for da har de i praksis laget en nettleser... og jeg har ikke trod på at disse er bedre på å lage nettleser enn hva Google (chrome) og Opera er...

Eller andre som faktisk har en mengde utviklere for å lage nettop det nettlesere :)

Norwegian har nå kommet med en ny oppdatering på sin reiseassistent, man kan nå velge/kjøpe sete, bestille bagasje og ikke minst kjøpe fasttrack!

Ser lovende ut, gleder meg til å teste det i begynnelsen av desember.

Attachments

• tmp_8692-Screenshot_2014-11-25-15-41-58-963354608.jpg
    tmp_8692-Screenshot_2014-11-25-15-41-58-963354608.jpg
    45.3 KB · Views: 576

Norwegian har oppdadert sin app og man kan nå bestille reiser med appen. Jeg får kun priser i pund og euro, men det er mulig det er fordi jeg har en utendlands apple konto. Men jeg håper kroner blir tilgjengelig snart.

Back