Den nye Norwegian-appen (Android både 5 og 6) irriterer meg veldig nå kjenner jeg, så tenkte jeg skulle sende feedback til Norwegian på en del feil og mangler, men i mangel av at de ønsker feedback gjennom appen eller på nettsidene så får jeg ta det her:
- push-meldinger kommer som alerts på telefonen, men det skjer ingen ting når jeg trykker på dem, ergo kan jeg ikke lese hva de inneholder
- appen er grusomt treg på å oppdatere seg, jeg mangler en "update"-knapp.Når jeg starter appen virker som det kan gå 5-10 minutter fra jeg går på nett til den har oppdatert info som "sjekk inn", "gate", "flyet går om 22:45 timer" osv. Når jeg er på farten i utlandet uten å roame kostant så er det skikkelig irriterende å måtte vente 5-10-15 minutter
- appen funker bare delvis i off-line-modus. Om man er "delvis" på nett (dvs. telefonen ikke er i flymodus, men nettet er "borte") så henger den i oppstart og man får ikke hentet frem lagret boardingkort. To eksempler: Skjedde det ved boarding i utlandet siden flyplassnettet datt ut ved gaten. Samme på OSL på taxfree siden jeg vippe telefonen over fra flightmode ved kassa, og det tok tid før den var på nett. (Greit å ha skjermdump av BP, men burde være helt unødvendig)
...er det rart jeg pleier å ta ut papir-BP? Andre med samme erfaringer?