Norwegian med oppvisningsflygning tirsdag 25. mai

Dette hadde vært noe å fådd med seg. Men desverre er man på jobb.
Dere som filmer/tar bilder, legg ut bildene på forumet så de av oss som ikke har muligheten, får sett det.

Sånn som været er nå så skal den fly som normalt..;

DEPARTURE: ENGM
DESTINATION: ENGM
CALLSIGN: NAX10ES
SOURCE: FPL
EOBT: 1005251220
ROUTE: TRF DCT SONER DCT BGU

Ser ut om den tar av fra OSL klokka 1420, å skal fly på 1000 fot, så ned på 500 fot underveis..;)

Blir Nesoddlandet på meg, så da får vi jo kanskje postet litt fra forskjellige vinkler senere idag:):)

Har som jeg nevnte over tannlegetime klokken 14.15, men kan nok kanskje få den 10 min før..

Er det da bare best å stå ved Aker Brygge, eller rekker jeg ut med 31-bussen?
Kan prøve Nesodden også...

Last edited:
Kan evt ta 30-bussen til hukodden og se på den komme forfra der ;)
Cloudy: Helt klart! Blir stilig å se hvordan det kommer å dra opp ikke langt fra Aker Brygge :D Fint med Holmenkollen i bakgrunnen for deg da ;) Får ta til takke med Plaza o.l. jeg :P

Last edited:
Fornebu er for meg det enkleste.. Men tror at sola kommer ganske greit fra den siden på den tiden av dagen, altså.. Hvis man tenker på hvordan forholdene på vollen v threshold 19R på OSL kontra FBU/Rolfstangen tror jeg det skal gå ganske greit. Nå er det jo til og med relativt overskyet

Det spørs om det går LNv22 - de to gule linjene under viser flight-planen - og da er det laaaangt inn til Aker Brygge.

Attachments

• LN-NOT.jpg
    LN-NOT.jpg
    78.8 KB · Views: 357
Det spørs om det går LNv22 - de to gule linjene under viser flight-planen - og da er det laaaangt inn til Aker Brygge.

Takker for den.. Muligheten er der for å ta båten over til nesoddtangen, men da blir det hele litt mer tidkrevende og stripen ser jo ut til også å være trukket et stykke utenfor, så spørs hvor stor opplevelsen blir derfra også..?

Jøss ligger SONER på fornebu??

D****, da vil vi jo få flotte bilder ved sjøflyhavna jo..:)

Kan nesten ikke vente med å se dette..:)

Har denne flighten noen andre ombord enn de 2 i cocpit?

Skal prøve å fohandle m møteleder om tid til å løpe ned til vannspeilet for å se....

Men, er det meningen at de skal ta av 01L fly rett mot TRF i 1000fot? Eller skal de høyere, så decende inn mot Oslofjorden?

Ser ikke bort i fra at de skal holde 1000 fot nedover..

blir spennende og se, FPL sier 1000 fot så..:)

Back