• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian med Airbus i helga

Originally posted by ThomAAs

Flyet var jo et bra valg, så det på OSL igår... Men de kunne jo valgt et uten SA reklame over hele da :cool:

Tror ikke de hadde allverdens fly å velge imellom.. :lol:

Min far kom hjem med A321`n fra bmi nå i ettermiddag - godt forsinket - men fornøyd med bedre benplass enn de hadde på vei ned!

319 leveres vel ikke med container-option, hvis jeg husker rett .. kun 320/321 .. for smaa lasterom ...

Originally posted by LN-MOW

319 leveres vel ikke med container-option, hvis jeg husker rett .. kun 320/321 .. for smaa lasterom ...

Men skulle ikke BA begynne med containere på sine 319 når T5 åpner siden den skulle bli helt "containerisert", eller har jeg lest ett dårlig rykte på a.net igjen:p

Originally posted by LN-MOW

MOW, du må nok trekke fra en - det er A318 som ikke kan benytte containere og det er på grunn av den reduserte størrelsen av bagasjeromslukene på A318.
A319 kan ta 4x LD3-46/46W

Back