• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian lanserer kredittkort som billett

Jeg ventet på akkurat det jeg også. SAS har jo gjort dette en stund nå, derav "velkommen etter" i topic. :nor

Trengs ingen diskusjon om dette....dette er helt klart IKKE nytenkende av Norwegian....men noe NYTT hos Norwegian......på samme måte som enveisbilletter og salg av billetter i supermarkedene er hos SAS.

DY går vel heller ikke i medierne og påstår at dette er nytænkende - der er den store forskel på dette og den forrige diskution.... ;-)

BRA! Dette er noe jeg vet har vært etterspurt (selv om det jo fungerer like greit helt billettløst me dbare PNR-koden). Veldig bra! Dette er nok et skritt på veien tkil å hive papirbillettene på historiens søppelhaug - sammen med sjekkheftet!

Dette blir bra. Håper dette går veien , dette er jo enkelt og greit for de reisende.

Go DY :nor

Kunne vi nå fått seating også så ble ombordstigningen enda bedre...

Jeg er enig med DY, jeg også tviler på at det hadde gått raskere med seating. Da hadde det ikke vært nødvendig å komme først i køen.

Var ikke på grunn av fortgangen...men heller det at man slipper å sloss seg ombord for å få en vindusplass...

Seating koster sikkert mer enn det smaker for no frills, dessuten tar turnaround lengre tid.
Men det finnes jo ca 46 vindusseter ombord så er man blant de første så ordner det seg. Men man MÅ jo ikke sitte ved vindu hver gang ;)

Originally posted by CK
- sammen med sjekkheftet!

EY!! Don't touch my checkbook.

SKämt åsido. Det är bra att se att vi kommer närmare och närmare 100% paperless travel.

Da bør lesestoffet være veldig bra...eller avstanden mellom seteradene være liten slik at midtgang blir det beste alternativet. Og hos LCC`enen er jo ike avstanden mellom radene så stor---godt poeng DY!

Originally posted by EB
Da bør lesestoffet være veldig bra...eller avstanden mellom seteradene være liten slik at midtgang blir det beste alternativet. Og hos LCC`enen er jo ike avstanden mellom radene så stor---godt poeng DY!
Kan jo være veldig fiiin utsikt fra midtgangen også ;)

Back