Originally posted by Stian
Unnskyld min uvitenhet, men hvilken flyplass ligger nærmest Oslo av Rygge og Gardermoen?
Og hvordan er det med kollektivtransport til Rygge?
Det blir vel opprettet flybuss dit fra Oslo?
Originally posted by Herlov
Frekvensene blir som følger;
http://www.ryg.no/web/dllvis5.asp?id=1522
Originally posted by jb1
Betyr dette at Marrakech flyttes til Rygge, eller skal de ha to ruter dit?
Jeg synes det er litt merkelig at de oppretter en rute til Athen fra Rygge og ikke OSL, men den kommer kanskje fra OSL også. Det går kun tre ukentlige dit fra OSL i sommersesongen, man skulle tro det var grunnlag for mer.
Originally posted by litt-amatør
Dette er unektelig spennende å se hvordan går. Det må da også være et potensiale også et godt stykke inn i Sverige for svensker til denne flyplassen. Det er jo tross alt et stykke til GOT. Og en del destinasjoner vil definitivt bli lettere å nå fra Rygge, dog med noe mindre frekvens.
Originally posted by EB
Hvorfor fra OSL... veiene ned til Rygge er om mulig enda bedre enn til Gardermoen...![]()
Originally posted by ATC-flyradar
Blir spennende på hvilke priser som kommer opp i forhold til OSL !!!
Originally posted by MartinL
Originally posted by jb1
Betyr dette at Marrakech flyttes til Rygge, eller skal de ha to ruter dit?
Jeg synes det er litt merkelig at de oppretter en rute til Athen fra Rygge og ikke OSL, men den kommer kanskje fra OSL også. Det går kun tre ukentlige dit fra OSL i sommersesongen, man skulle tro det var grunnlag for mer.
Norwegian har aldri flydd fra Osl til Athen. Kun fra WAW. Det er Sterling som flyr til Athen. Får håpe at de også kommer med denne ruten fra Osl
Originally posted by MartinL
det fornuftige med Rygge er om de eventuelt åpner avganger de dagene rutene ikke dekkes fra Osl. Eventuelt med andre tidspunkter på dagen slik at tilbudet i Et blir mer atraktivt. I så måte mer sykront i forhold til Osl. For meg som da ikke benytter bil til gardermoen og eventuelt bor syd i Oslo, vil det være lettere å tilpasse reisen min ved å kunne kombiner de to. (så langt at det opprettes effektiv infrastruktur fra Rygge til Oslo)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.