Norwegian klare for Rygge

vil det bli satt opp flybuss fra rygge til oslo ?? eller må man ta dyre taxi ? tenkte flott å bruke rygge hvis man bare ska til oslo.... mens hvis man ska til utlandet eller flybytte, bruker man gardermoen....

Originally posted by B767

vil det bli satt opp flybuss fra rygge til oslo ?? eller må man ta dyre taxi ? tenkte flott å bruke rygge hvis man bare ska til oslo.... mens hvis man ska til utlandet eller flybytte, bruker man gardermoen....

hehe... tror ikke det er så smart å ta taxi, det blir nok dyrt! Rygge togstasjon er ikke langt unna, og du kan ta buss fra Oslo til en nærliggende bussholdeplass. Derfra vil det bli satt opp tilbringerbuss til flyplassen.

OEH, vi vurderer fortsatt ATH fra Rygge. ?? Fikk du bestilt sete i din bestilling ?? Ev andre som har bestilt ??:question:

Grunnen til jeg spør e rjo at jeg er villig til å sikre nødutgang mot betaling ! :rolleyes:

Originally posted by SQ 777

OEH, vi vurderer fortsatt ATH fra Rygge. ?? Fikk du bestilt sete i din bestilling ?? Ev andre som har bestilt ??:question:

Grunnen til jeg spør e rjo at jeg er villig til å sikre nødutgang mot betaling ! :rolleyes:

Jeg har bestilt påsketur med familien til Istanbul fra Rygge (til en meget hyggelig pris!), men det ser ikke ut til at man kan bestille sete ennå. Det blir vel først klart når man vet hvilken flytype som skal brukes.

FlightDeck, tusen takk. :exclamati

Gjettet meg til det også. Skal selv feire nyttår i Istanbul med EN MEGET hyggelig LH pris kr. 1.938 pr. pax, bestilt i april i år. Greit å være tidlig ute, nå er tilsvarende datoer (29.12-01.01)over kr. 2.500 også med LH......

Må bare få si at det å fly 737 fra Rygge ikke er noe nytt. Er ganske "stolt" av streken min på Flugstatistik RYGGE-Bodø med BU 737. Forklaring; I LVA-bn Bodø hentet vi soldater fra Østlandet og fløy de opp fra RYGGE.
Som S-1 benyttet jeg med av muligheten til å dra ned og hente ett inntak. Litt av en følelse å stå i gresset langs rullebanen og se 737en lande for så og snu, komme tilbake og parker på en liten avkjørsel (Vi stod "og haika" for morroskyld). Døra opp trappa ut, så var det bare å få PAXen ombord. Det var faktisk ledige seter så i messa hadde vi tidligere på kvelden klart å få med to ekstra ("Hei, er det noen som har lyst på en tur til Bodø), det var jo bare å føre de på manifestet.
Første og siste gangen jeg har følt at jeg "eide" en 737.

Sorry Kjos, LVA-bn Bodø var først !

Fikk ikke reservert sete nei, noe som irriterte meg litt, men som andre har sagt er det vel ikke klart hvilken flytype som skal benyttes enda.
I følge Amadeus er det 733 til ATH, men det er jo lenge til enda, så det er vel mulighet for forandringer.

Muligt det er en gammel nyhed men,
ser ud til Sterling også vil til Rygge !

http://www.canariposten.com/nyheter/34a/n_24_4.htm

- Vi har ikke kapasitet til flere lavprisselskaper, sier Tandberg (adm.dir Rygge).

Det seer ut til at du og jeg har et litt annet syn paa det enn Rygge-ledelsen ....

Originally posted by learjet

Mange av passasjerene kan like greit reise fra RYG pga beliggenhet (minimalt ekstra avstand i forhold til OSL for mange)

S

Jeg hadde ikke hatt noe imot å fly Norwegian til de prisene man nå kan få billetter for, men siden jeg først flyr fra MJF til OSL blir det litt kronglete å skulle ta seg til RYG for å fly viderer...

Egil

Originally posted by LN-MOW

Trodde da Rygge-ledelsen hadde gjot det klart at de ikke oensker flere LCC'er. jeg? :p

Altså de har ikke råd til å gi bort noe mer nå, resten LCC eller ei må betale listepris på tjenester.

Back