Men det er vel nærliggende å tro at at ID-avtalen de har med SK ryker?
Problemet er at DY ikke har avtaler med noen, og om de forandrer alt til DY…..
DY skal snart inn i myIDTravel så regner med det blir samme avtaler som WF etterhvert.
Om ikke fikser LN-MOW det!![]()
Nei. Det vil ikke skje. Den er allerede ‘tilpasset’ vårt nye forhold. Som sagt, ID-avtaler lever sitt eget liv helt urelatert til andre relasjoner.
Det er vel ikke WF som skriver sjekker her. Men om DY kommer inn i Myidtravel så kommer vel det.Hvorfor da ikke heller forandre alt til WF?![]()
De som tror at WF kommer til å fortsette som et helt selvstendig datterselskap, uten endringer i avtaleverk, pensjoner, baser, hovedkontor, id billetter osv., med DY som eier må tro på julenissen. Merkenavnet Widerøe står sterk og kommer sikkert til å bestå lengre enn avtalene for de ansatte.En WF ansatt skal bli DY ansatt…Hvorfor det når WF skal operere som et selvstendig datterselskap?
De som tror at WF kommer til å fortsette som et helt selvstendig datterselskap, uten endringer i avtaleverk, pensjoner, baser, hovedkontor, id billetter osv., med DY som eier må tro på julenissen. Merkenavnet Widerøe står sterk og kommer sikkert til å bestå lengre enn avtalene for de ansatte.
Kanskje Norwegian ikke fikk ideen selv engang
https://www.vol.no/nyheter/i/6k6Oy8/direkterute-fra-oslo
Hva skjedde med Norwegian Express/North Express?
Blir spennende å se om det kommer en «Part of Norwegian» dekal eller noe ytterligere som viser til den nye eieren.
Først må jo oppkjøpet skje. Men tror mer på en «Proud Norwegian», «A Norwegian airline» eller noe sånt.
Det må være subtilt. WF har code shares med KL, AF, AY etc. Da kan det ikke være stor Norwegian-logo overalt.