Ser ut som de har snakket sammen et halvt års tid, uten at noe har lekket
Flashback
Hvor lang tid går det før dette går samme veien?
Word, bro! I likhet med Braathens har Widerøe et meget sterkt varemerke, spesielt utenfor by-Norge. Jeg tror Norwegian har vett til å beholde både navn og grønnfarge ganske lenge fremover. Men på lang sikt? Vi får se…
Ser ut som de har snakket sammen et halvt års tid, uten at noe har lekket
Hva skjer med Widerøe Ground Handling. Fornyer SAS avtalen med disse og blir de kanskje overtatt av Norwegian sin egeneide handling?
Flashback
Hvor lang tid går det før dette går samme veien?
For de ansatte i WF er dette ikke gode nyheter. De vil i i en overgangsperiode forsette med sine avtaler som WF ansatt og med de fordeler de har. Etter det vil de bli DY ansatte.
Dette kjøpet er nok også gjort for å holde Ryanair unna Norge.
Sent from my iPhone using Tapatalk
VG skriver på sine førsteside i dag at nettopp Ground handling blir et område man kan forvente store endringer etter oppkjøpet av Widerøe.
Den logikken er jeg ikke helt med på
Ryanair truer DY i både Stockholm og København. De skal ekspandere mye fremover med sin nye flåte og vil alltid se etter nye steder å sette disse inn. Norge er et vanskelig marked for de, men til slutt så er nok også de villige til å ta litt risiko og prøve seg med de største rutene i Norge. Solid feed med pax fra WF gjør det litt mindre attraktivt og hoppe inn i dette vanskelige markedet. DY vil ha Norge for seg selv. (Sammen med SAS, da)
Sent from my iPhone using Tapatalk
DY vil ha Norge for seg selv. (Sammen med SAS, da)