Originally posted by Herlov
Forhåpentligvis vil SAS IC få seg en smell når haugevis av nordmenn heller bruker Norwegian/Finnair til Asia pga. manglende tilbud i Norge.![]()
Originally posted by KLMfan
Men for å slenge meg på......hva om Norwegian bytter navn til flynordic.....
da slipper de problemet med det norske....synes logoen til flynordic er stilig jeg...
Originally posted by OJB
Artige kommentarer du har sakset her Blackhawk fra svenske forum.
Svenskene har fortsatt ikke tiltro til at norsk også borger for kvalitet.
Vel,vel , la dem leve med sine oppfatninger også får vi se hvordan det går fremover.
Jeg har en svensk svigersønn forresten .... Jeg begynner med han og "banker" litt norsk kvalitet inn i han...han er jo gift norsk....
Originally posted by KLMfan
Lavrpisselskaper burde ikke få lov til å ha codeshare....skaper jo bare problemer, og de har ikke rutiner for dette.
Originally posted by LN-FOC
AY feeder jo seg selv fra OSL og ARN, ergo så må det jo bety ruter til HEL fra f.eks BGO, SVG og TRD....
Originally posted by Pilot Alexi Kaivio
Originally posted by LN-FOC
AY feeder jo seg selv fra OSL og ARN, ergo så må det jo bety ruter til HEL fra f.eks BGO, SVG og TRD....
Gjør ikke meg noe.
Originally posted by Trety
Originally posted by Herlov
Forhåpentligvis vil SAS IC få seg en smell når haugevis av nordmenn heller bruker Norwegian/Finnair til Asia pga. manglende tilbud i Norge.![]()
Nåja. KL-Fransk, Finnair, BA og de andre store har da eksistert og levd godt av nordmenn på langruter - jeg ser ikke helt hvordan DY-feed til AY (AY feeder da fint selv også...) vil gjøre noe som helst forskjell.
Originally posted by OJB
Artige kommentarer du har sakset her Blackhawk fra svenske forum.
Svenskene har fortsatt ikke tiltro til at norsk også borger for kvalitet.
Originally posted by Blackhawk
Ellers blir jeg litt provosert, når jeg leser diverse kommentarer på svenske fora - greit nok at dette heldigvis ikke er representativt for majoriteten. Men en del har SVÆRT vanskelig, for de olje/gass-reservene vi har. Utrolig så ofte dette med olje og spesiellt "olje-pengarna" blir tatt opp *grøss*.
Originally posted by laurenz
Ellers er vel svenskene veldig klar hvor mye de blir mobbet av nordmenn!
Originally posted by FlightDeck
I pressemeldingen til Norwegian står det at selskapet har 24 fly (22 x Boeing 737-300 og 2 x MD83 som er innleid). Hvor kommer disse MD83-flyene fra?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.