Norwegian internettstatus (B737)

Re: DY internettstatus

Har flere ganger prøvd flightradar24, men kommer ikke inn der heller. Kan det være noe lignende eller er dette tilfeldigheter/andre årsaker? :)

Jeg harbenyttet flightrardar hos DYmange ganger og det har funket helt fint. Riktig nok noen måneder siden nå!

Wifi på DY

Norwegian's wifi fungerer ganske bra, men jeg har problemer med å surfe med min iphone. Innloggingssiden kommer ikke opp, og ingenting fungerer. Er det flere som har dette problemet? Jeg vet at nettverket fungerer da jeg kommer på nett med min laptop.

Re: Wifi på DY

Prøvd å gå inn på wifi.norwegian.com med mobilen? Det fungerte fint på iPhone på mandag.

Det er også et poeng åikke ha definert DNS-servere, men la denne stå i auto på telefon / pad.

LN-NIG og internett..

Heisan

Reiste i helga med LN-NIG DY1105 fra Berlin - Oslo. Her var internett dårlige greier.. Er det noen som vet om denne blir utbedret snart eller kommer den til å være så totalt ubrukelig så lenge Norwegian har denne? Har ikke opplevd det samme i andre Norwegian fly..

Re: LN-NIG og internett..

Jeg flydde med -NIG i går, og da fungerte det kjempebra! Riktignok bare BGO-OSL.. Det fungerer best helt foran evnt. helt bak!

Back