BU662
critical mind
Jeg stötter logikken at höye fuelpriser er bra for bransjen. Rett og slett fordi dette öker trykken pa alle aktörer a jobbe sa effektiv som mulig. dette har sist gang da oljeprisene steg voldsomt medfört at mange gamle fly som forurenser mye har blitt pansjonert i Europa.
Samtidlig har bransjen begynt a tenke nytt, 787 og A350 er stikkordene.
En selskap som konsekvent priser seg for lavt kan ikke dekke sine kostnader og forsvinner fra marked. Likevel bör vi huske at 1Q er absolutt lav-sesong og i dette har NAX vokset og ekspandert i nye markeder. Selvsagt koster dette penger, som ogsa presentasjonen viser.
Y-o-Y forlik viser en positiv utvikling.
Jeg er personlig ingen fan for a komme med uttalelser som "unödvendige reiser". Rett og slett fordi hvem leverer en definisjon hva er nödvendig? Men jeg gjerne tilstar at dette har blitt darlig formulert og du har ment en litt annen ting, som jeg kan lese mellom linjer
Samtidlig har bransjen begynt a tenke nytt, 787 og A350 er stikkordene.
En selskap som konsekvent priser seg for lavt kan ikke dekke sine kostnader og forsvinner fra marked. Likevel bör vi huske at 1Q er absolutt lav-sesong og i dette har NAX vokset og ekspandert i nye markeder. Selvsagt koster dette penger, som ogsa presentasjonen viser.
Y-o-Y forlik viser en positiv utvikling.
Jeg er personlig ingen fan for a komme med uttalelser som "unödvendige reiser". Rett og slett fordi hvem leverer en definisjon hva er nödvendig? Men jeg gjerne tilstar at dette har blitt darlig formulert og du har ment en litt annen ting, som jeg kan lese mellom linjer
