Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally Posted by Glenn
Er ikke OSL-HEL ganske mettet fra før av med både Blue1 og Finnair?
Det er mitt intrykk også. Det er jo ikke uten grunn at Finnair gikk fra å bruke Airbus til Embraer. Men hvem vet!
Enig, 3 selskaper på dette legget er jo altfor mye.
Det er rett og slett ikke grunnlag for det.
Da vil en av tre gi seg etter en stund.
2 skadeskutte fugler og en overivrig pjomp.
Jeg tror nok disse rutene skal sees i et litt større og fremtidig perspektiv
 Kan det bli tal om matning från Helsinki till ARN och DY framtida långlinjer ^_^
 Kan det bli tal om matning från Helsinki till ARN och DY framtida långlinjer ^_^Kjos er i Helsinki og smiler til dagens booking som viser følgende.
160 pax ut fra Arlanda i dag.
147 pax ut fra Osl i dag.

Alt Kjos tar i blir til gull!
Vet ikke hvor mye gull det blir når billettene går for 10 kroner...
Fra og med i dag går det norske lavprisflyselskapet i strupen på Finnair og flyr for første gang til Helsinki fra Oslo og Stockholm.
Vet ikke hvor mye gull det blir når billettene går for 10 kroner...

Hvilken handler valgte DY?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	