Norwegian 734?

vstenhjem

ScanFlyer Blue
Hei!

Hvordan kan det ha seg at 1415-flygningen fra London til Oslo på Tirsdag med DY er satt opp med 737-400?
Er dette Tor Air eller noe sånt som flyr for DY?

Vik
 
Last edited:
Polaris: Jeg håpte inderlig at noen kunne avkrefte det......
=)
Var vel det som gikk litt skeis i Paris?

Huff, stakkars venner som får oppleve Norwegian på sitt beste,
satt opp 734, 733 og 733 på LGW-OSL-TRD-LGW...
 
Hva slags fly er det som mangles?

Hva som har skjedd? :)

Er nok bare det at de har for få fly til ruteprogrammet.
Hva er poenget med å kalle SAS sine fly for søppel når de flyr med det samme og verre selv.... Blir oppgitt!

Ser Tor Air's SE-RJA har vært Ex EI-CXM, TC-JEM & VH-VOZ.....
Men for all del, SAS' 734 er jo bare søppel ^^
 
Last edited:
De mangler crew, ikke fly..

Kan de ikke bare leie inn crew da, eller finnes det en regel som sier at skal man leie crew, så må man også leie det flyet som crewet er oppsatt på?

Og hvor ble det av leieavtalen med Hola Airlines? :P
 

Når de først leier inn en maskin, så tar den jo del i trafikkprogrammet som ordinære maskiner i flåten.

Ellers er jo ikke innleie av Tor Airs ene Boeing 737-400 det verste - for noen sesonger siden leide selskapet inn maskiner fra f.eks. XL Airways, Hola Airlines, Dubrovnik Airline, World Focus, Ankair, osv. De fleste av disse er nå konkurs.
 
Noen som vet hvor lenge Norwegian har leaset denne fuelslukeren?

Den flyr ikke mye på innland..
 
Back
Top