S svenk ScanFlyer Blue 27 Oct 2006 #1 Fant på hjemmesiden til Northport, dette kartet over skandinavia...... Kart
F35Landing ScanFlyer Gold 27 Oct 2006 #2 Så det er ikke bare Ryanair som tror Oslo ligger i Vestfold altså?
GF1 ScanFlyer Gold 27 Oct 2006 #3 For meg ser det ut som om Oslo er plassert rett over Grenland (= Skien-Porsgrunn)
DYflyer Aviation Junkie 27 Oct 2006 #5 Originally posted by GF1 For meg ser det ut som om Oslo er plassert rett over Grenland (= Skien-Porsgrunn) Click to expand... Jepp. Isteden for å bygge ny terminal på Gardermoen skal hovedflyplassen flyttes til Geiteryggen.
Originally posted by GF1 For meg ser det ut som om Oslo er plassert rett over Grenland (= Skien-Porsgrunn) Click to expand... Jepp. Isteden for å bygge ny terminal på Gardermoen skal hovedflyplassen flyttes til Geiteryggen.
F35Landing ScanFlyer Gold 27 Oct 2006 #7 Jepp. Isteden for å bygge ny terminal på Gardermoen skal hovedflyplassen flyttes til Geiteryggen. Click to expand... Nesten korrekt; hovedflyplassen skal fortsatt ligge på Gardermoen mens ny terminal bygges i Grenland. Ryanair får enerett på togtransport mellom plassene, som forøvrig heter Oslo og Oslo^_^
Jepp. Isteden for å bygge ny terminal på Gardermoen skal hovedflyplassen flyttes til Geiteryggen. Click to expand... Nesten korrekt; hovedflyplassen skal fortsatt ligge på Gardermoen mens ny terminal bygges i Grenland. Ryanair får enerett på togtransport mellom plassene, som forøvrig heter Oslo og Oslo^_^