Jeg kan heller ikke huske de har vært i Sør Amerika, så da er alle kontinent besøkt. De må være det yngste flyselskap som har vært på alle kontinent, 30mnd og 4 dager etter det deres første pax flight. Forøvrig i dag 2,5år eller 30mnd siden min første Norse flight og jeg ser allerede frem til den neste, om 54 dager.På vei fra MAD til BOG. Kan ikke huske om de har vært i Sør-Amerika før, men med denne turen har de vel dekket alle verdensdeler?
På vei fra MAD til BOG. Kan ikke huske om de har vært i Sør-Amerika før, men med denne turen har de vel dekket alle verdensdeler?
Flyver for Avianca?
Flyver for Avianca?
Nå på vei fra BOG til LIM med LNFNC som callsign.
Vil det si det er LN-FNC som brukes ? Det er arbeidshesten til Norse, som også var på sydpolen i fjor. Da har også den vært på alle kontinenter.Nå på vei fra BOG til LIM med LNFNC som callsign.
FNE skal fly charter OSL-CPT i ettermiddag .. Ny poltur?
LN-FNC oppført med ferry flight, Oslo (OSL) - Delhi (DEL), på Onsdag og blir første maskin som sendes på wetlease til indiske Indigo
IndiGo’s 787-9 is heading to Bangkok as of March 1, 2025
Skal brukes fast DEL-BKK, daglig fra 1. mars
https://livefromalounge.com/indigo-bangkok-787-9-march-2025/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=bluesky
Siste nummer av Airways har en artikkel under tittelen Battle of The Low-Cost : crossing the Atlantic on FrenchBee and Norse. Airways Traveller Matteo Legnani har skrevet reiseskildring som kom godt ut for Norse.
Disse maskinene leies vel ut kun med cockpit crew…blir det da overtallighet blant de kabinansatte i Norse?
Har de i hele tatt noen særlige kabinansatte i Norge?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.