Norport Handling Bergen ekspanderer

Originally posted by LCH78

Har dette selskapet noen sammenheng med Norport på OSL?

På OSL heter det Northport(Finsk selskap) og har ingenting med Norport(Norsk) å gjøre, unntatt at de hjalp Northport i oppstartfasen!

Det samme lurer jeg på, siden det er Norport Bergen AS som skal operere på Rygge.

Originally posted by JetBlue

Det samme lurer jeg på, siden det er Norport Bergen AS som skal operere på Rygge.

På OSL heter det Northport(Finsk selskap) og har ingenting med Norport(Norsk) å gjøre, unntatt at de hjalp Northport i oppstartfasen! Litt forvirrende å ha 2 handlingselskap med så likt navn.

Originally posted by JetBlue

Lett forvirrende ja. Vet du om begge selskapene opererer også på OSL?

Kun Northport Finland som er på OSL og har Norwegian som kunde. Jeg jobber i Northport.
Norport Bergen har handling for Norwegian + andre selskap på Flesland og Sola. Rygge kommer neste år.

Men de her 2 selskapene har altså ingenting med hverandre å gjøre!

Flott at tidligere Braathens ansatte her har fått suksess med ny og egen bedrift. Det beviser jo bare at BU hadde dyktige medarbeidere i sin organisasjon.

Skal vel godt gjøres at ikke alle selskaper har noen dyktige medarbeidere i sin organisasjon.

Originally posted by TG923

Skal vel godt gjøres at ikke alle selskaper har noen dyktige medarbeidere i sin organisasjon.

Dønn enig, mitt prinsipielle syn på den saken er at det er ledelsen som ikke fungerer godt nok i de tilfellene det skurrer i en organisasjon, uansett hva det måtte gjelde.

Det finnes enda en kobling mellom Norport og Northport:

Northport eies av AY, og Norport har handlet AY på BGO.

OK, kanskje litt tynn, men men...

Hadde en del å gjøre med Norport på BGO når jeg jobbet i AY, og det var bare hyggelige og proffe mennesker jeg møtte.

Originally posted by MountainDew

På OSL heter det Northport(Finsk selskap) og har ingenting med Norport(Norsk) å gjøre, unntatt at de hjalp Northport i oppstartfasen!

Ukai.. Va jo nesten likt navn iallfall :)

Go Norport!!! :clap Dette fortjener dem, et helnorsk handlingselskap på vei oppover. De kan jo ta over SA når de går dukken en gang. BU-folk er folk med stor F

Originally posted by Vaskeball

Go Norport!!! :clap Dette fortjener dem, et helnorsk handlingselskap på vei oppover. De kan jo ta over SA når de går dukken en gang. BU-folk er folk med stor F

Servisair har da også mange folk fra BU da.

Originally posted by Superhai

Originally posted by Vaskeball

Servisair har da også mange folk fra BU da.

Det er nok ikke mange EX-BU hos oss nå.

Back