• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nordmenn og Bagasje

Det er forresten ikke noe norsk fenomen. Selv tyskere gjør det samme.
Og bloggeren har tydeligvis aldri vært i India.....

Det er nok et verdensomspennende problem. Men i flyplassen HYD så viser de bilde av bagasjen som er på vei opp på en monitor, og man kan stå litt i bakgrunnen og følge med på den og dermed gå fram når man ser sin egen bagasje.

Garantert for humorens skyld, og meget morsom. Men langt fra virkeligheten vi alle ser på flyplasser hver dag. Passer kun hvis alle ombord er kinesere :headbang

Garantert for humorens skyld, og meget morsom. Men langt fra virkeligheten vi alle ser på flyplasser hver dag. Passer kun hvis alle ombord er kinesere :headbang

Hva? Mainland Kinesere er da bare helt sjefer på køkultur? De fikser det uten problem. Det er som Italienske biler i et lyskryss.

Syns jeg selv dette (bagasjekø) er teit, men det sender meg ikke helt over kanten. Det er det samme i hele verden.

Å vente 30 min på bags på f.eks Gardermoen... det sender meg rett over i Sortland.

Back