• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen som sa at alle

Lennart

ScanFlyer Rusty
Sjekk denne her davel
Fløy over her på lørdag, på vei rett nordover kl 13:31

Retning Flesland ??? Og en B738 ??

Attachments

• IMG_0676.jpg
    IMG_0676.jpg
    25.6 KB · Views: 7
hadde det vært mulig å se reg. i det hele tatt på dette bildet?? Kan ikke se noen reg, men bildet er jo tatt laaaaang unnenfra. Det kan jo hende - dette må sjekkes - at fly som har byttet reg (som alle de SE-reg'ede maskinene som er overført til LN) ikke har fått rg. på vingene.

Du har helt rett, her er SE-REA observert rett over min skrivepult , ingen reg under vingene :lol

Attachments

• 051006_101041.jpg
    051006_101041.jpg
    52.6 KB · Views: 6
Såvidt jeg husker så står det etellerannet sted i BSL at alle norskregistrerte fly skal ha reg både på siden og under vingen.

Merk at dette er noe jeg husker ifra "lenge siden", så det er mulig dette er endret uten at jeg har fått med meg det.

Originally posted by tripple-seven
Originally posted by RolfL
Någon i OSL kanske kan undersöka OY-KKI som nu i dagarna blir LN-RNN ?
Jepp, og på den står det nå LN-RNN under venstre ving:up:

Har den fått andre dekalforandringer som SAS Braathens i stedet for Scandinavian Airlines?

Det er veldig rart at topics kan skli ut så mye
Er her ingen som ser at dette flyet er en A330 ???? :wow:

Back