Jeg har flere ganger flydd BKK/SIN-ZRH og NBO/DAR-ZRH, begge er flyvninger som lander rett etter 0600 om morgenen. Tilsvarende har Zurich nattestengt frem til 06. Det som jeg ikke har sett med noen andre IC-turer jeg har hatt med andre selskap, men som jeg ser hver gang jeg har flydd Swiss inn til Zurich er at det ser ut til at de er timet til å ha ganske god tid, slik at når man er et par timer fra landing så senker de hastigheten ganske betraktelig.
I følge IFE'en så har vi ligget rundt 740-780km/t hele veien opp fra syd i Hellas og oppover hele Adriaterhavet og over Alpene, og tilsvarende fra før man krysser inn i Romania når man kommer fra Asia.
Dette fører til at hver gang har jeg og sett at Swiss sine store busser ligger på rekke og rad og lander med få minutters mellomrom hver gang jeg har vært der om morgenen, men jeg synes det bare var snodig å fly sakte så lenge, da jeg ikke kan huske å ha sett dette feks med SAS eller andre fra Asia.
Noen som kjenner til dette?
-A
I følge IFE'en så har vi ligget rundt 740-780km/t hele veien opp fra syd i Hellas og oppover hele Adriaterhavet og over Alpene, og tilsvarende fra før man krysser inn i Romania når man kommer fra Asia.
Dette fører til at hver gang har jeg og sett at Swiss sine store busser ligger på rekke og rad og lander med få minutters mellomrom hver gang jeg har vært der om morgenen, men jeg synes det bare var snodig å fly sakte så lenge, da jeg ikke kan huske å ha sett dette feks med SAS eller andre fra Asia.
Noen som kjenner til dette?
-A