Noen få bilder fra GM

LN-RRE

Data warehouse consultant
Noen få bilder fra GM

Jeg og Kim var ute og spotta litt i går. Fin solnedgang, tok noen bilder - morsomt lys like før sola går ned i 1930-tiden

ENGM015.JPG

Widerøe som på vanlig vis kommer glidende ned ca 1000 fot (ta det med en klype salt) fot over threshold :D:D

ENGM022.JPG

LN-KHC, en classic kommer pipende nedover

ENGM104.JPG

Fine farger på himmelen. Kjemperefleksjoner i alle glassbygg på denne tiden av dagen-.

ENGM105.JPG

En British Airways

ENGM203.JPG

Her ser vi at det begynner å bevege på seg igjen etter noen minutters stillhet.

ENGM207.JPG

ENGM226.JPG

800 med winglets ser bra ut i solnedgang. Får sånne Boeing-reklame assosiasjon

Last edited:
Re: Noen få bilder fra GM

Tenkte først at disse bildene var litt for store, men ved seriens slutt kan jeg kort og godt konkludere med at det gjør ingen verdens ting, kvaliteten er jo helt på topp!

Jeg vil dog innen om regel nr 3 i Bilder og god oppførseltråden (mest fordi jeg HATER å scrolle sideveis som jeg nå må gjøre).

3. Skalèr bilder til maksimum 1024px horisontalt. Dette gjør det mye enklere å lese tråden.

Meget pent, du har jaggu klart å få en 737 vakker på det siste bildet:colgate:

Bildet av British var et av de flotteste eg har sett av kveldsbilder! Nydelig :D

Låner det siste som skrivebordsbakgrunn.

Herlig, kjekt med bilder som dette. Misforstå meg riktig, men bilder som ikke alltid
fyller en flyspotters tekniske krav ved et bilde.

Tusen takk for kommentarene da! Det viser jo at det settes pris på flybilder man må jobbe noen minutter med. LCH78: Om forladelse, den regelen hadde jeg glemt. Skal heretter bruke den størrelsen.

Tusen takk for kommentarene da! Det viser jo at det settes pris på flybilder man må jobbe noen minutter med. LCH78: Om forladelse, den regelen hadde jeg glemt. Skal heretter bruke den størrelsen.

du kan jo begynne med å resize disse også da.. ellers vil dem bli gjort om til linker.

Back