K Knarsa Newcomer 17 Feb 2013 #1 Noen få bilder fra BGO i snøvær Tok noen ikke altfor gode bilder fredag kveld på Flesland mens jeg ventet på folket skulle komme. Mørke å snøvær og sur vind.
Noen få bilder fra BGO i snøvær Tok noen ikke altfor gode bilder fredag kveld på Flesland mens jeg ventet på folket skulle komme. Mørke å snøvær og sur vind.
M Marius Moberg ScanFlyer Blue 17 Feb 2013 #2 Re: Noen få bilder fra BGO i snøvær Synes bildene dine var rimelig så bra eg likte spessielt de to første med Norwegian og KLM utrolig stilig med taxelysene som lyste så bra opp
Re: Noen få bilder fra BGO i snøvær Synes bildene dine var rimelig så bra eg likte spessielt de to første med Norwegian og KLM utrolig stilig med taxelysene som lyste så bra opp
K Knarsa Newcomer 17 Feb 2013 #3 Re: Noen få bilder fra BGO i snøvær Marius Moberg said: Synes bildene dine var rimelig så bra eg likte spessielt de to første med Norwegian og KLM utrolig stilig med taxelysene som lyste så bra opp Click to expand... Takk, hyggelig
Re: Noen få bilder fra BGO i snøvær Marius Moberg said: Synes bildene dine var rimelig så bra eg likte spessielt de to første med Norwegian og KLM utrolig stilig med taxelysene som lyste så bra opp Click to expand... Takk, hyggelig