A andreas_a ScanFlyer Gold 28 Apr 2011 #1 Bildene er tatt med kompaktkamera fra en veldig uerfaren fotograf, så i klasse med andre bilder her inne er det langt ifra. Bilder fra andre plasser enn OSL var uansett forespurt, så her kommer det ... 40-A0A 40-A0A HA-LPK + SU-SME 40-A0A + SU-SME HA-LPN
Bildene er tatt med kompaktkamera fra en veldig uerfaren fotograf, så i klasse med andre bilder her inne er det langt ifra. Bilder fra andre plasser enn OSL var uansett forespurt, så her kommer det ... 40-A0A 40-A0A HA-LPK + SU-SME 40-A0A + SU-SME HA-LPN
V Vidar ScanFlyer Gold 28 Apr 2011 #2 Det her var da ikke så galt.Fortsett å ta bilder og del gjerne med oss andre her inne. Vidar
O Oluf Air ScanFlyer Blue 28 Apr 2011 #3 Fine bilder fra TRF! Hva gjør den montenegro airlines der? Tror jeg fløy den Wizz air HA-LPN BGO - GDN! haha.
Fine bilder fra TRF! Hva gjør den montenegro airlines der? Tror jeg fløy den Wizz air HA-LPN BGO - GDN! haha.
A andreas_a ScanFlyer Gold 28 Apr 2011 #4 Oluf Air said: Fine bilder fra TRF! Hva gjør den montenegro airlines der? Tror jeg fløy den Wizz air HA-LPN BGO - GDN! haha. Click to expand... Hadde med seg et håndball-lag og dems supportere som spilte mot Larvik i noe europacup-spill
Oluf Air said: Fine bilder fra TRF! Hva gjør den montenegro airlines der? Tror jeg fløy den Wizz air HA-LPN BGO - GDN! haha. Click to expand... Hadde med seg et håndball-lag og dems supportere som spilte mot Larvik i noe europacup-spill
Henshaw Galley Slave Medlem 28 Apr 2011 #5 Stilig at du fikk med deg Montenegro Airlines. Bilder fra Torp settes alltid pris på, i det minste av meg.
Stilig at du fikk med deg Montenegro Airlines. Bilder fra Torp settes alltid pris på, i det minste av meg.
putzmeister ScanFlyer Dusty 28 Apr 2011 #6 Takk for at du deler, likte absolutt det første bildet best... tro hvorfor:colgate: Mange fine motiver her.
Takk for at du deler, likte absolutt det første bildet best... tro hvorfor:colgate: Mange fine motiver her.