Lenge siden jeg har startet noe bildetråd her, så prøver meg med noen bilder til forhåpentligvis alles fornøyelse : )
Står parkert ved gate og venter på tall. Så er det rett i EFB med antall pax og bagasje, så kan takeoff performance regnes ut nøyaktig. Som regel blir det mye redusert TO-thrust for å spare motor og miljø. Denne gangen havner vi på 22K og Tass 40 som gav 88.5%
Skikkelig med jobbing på Flesland om dagene. Et litt low-exp bilde gir fint inntrykk av runway.
Fin detalj som besparer 5% fuel på LRC (sier ryktene)
Senere på dagen er vi på vei til Stavanger. Her skulle det vise seg at vi fikk skikkelig med turbulens. Blåste 30 knop ved 500 fot.
Svever over Stavanger på tur å lande på RW18. Skikkelig gusty inn her den 3. oktober.
Lekker maskin, parkert på ZV. Nestsiste flight for dagen min, før jeg ble med karene tilbake til Oslo, mens de skulle enda en tur til ZV samme dag.

Står parkert ved gate og venter på tall. Så er det rett i EFB med antall pax og bagasje, så kan takeoff performance regnes ut nøyaktig. Som regel blir det mye redusert TO-thrust for å spare motor og miljø. Denne gangen havner vi på 22K og Tass 40 som gav 88.5%

Skikkelig med jobbing på Flesland om dagene. Et litt low-exp bilde gir fint inntrykk av runway.

Fin detalj som besparer 5% fuel på LRC (sier ryktene)

Senere på dagen er vi på vei til Stavanger. Her skulle det vise seg at vi fikk skikkelig med turbulens. Blåste 30 knop ved 500 fot.

Svever over Stavanger på tur å lande på RW18. Skikkelig gusty inn her den 3. oktober.

Lekker maskin, parkert på ZV. Nestsiste flight for dagen min, før jeg ble med karene tilbake til Oslo, mens de skulle enda en tur til ZV samme dag.