Får Norwegian noe inntekter av denne produksjonen? Sett i lys av at du nå sitter på klapp tilsynelatende på svært mange turer (?) - jeg regner med du ikke akkurat har kjøpt billett til hver av disse flightene? I hvor stor grad påvirker dette egentlig flyvningene? Er dette noe pilotene sier seg frivillig til, eller hva avgjør hvor og når du får være med? Gjør Norwegian dette på ren goodwill, eller er det en form for reklame for Norwegian å få noen til å lage en slik film om dem? (Noe jeg har litt vanskelig for å se, folk som kjøper en slik film er vel ganske fly-interessert i utgangspunktet... Ikke akkurat Per og Kari som i et svakt øyeblikk lar seg påvirke av tilbud om en 199kroners-billett til Spania).
Grunnen til at jeg spør er at jeg leste litt i arkivene på pprune her i kveldstimene. Der var det noen som spurte om jumpseat-policyen til SAS. Mer spesifikt spurte de om ansatte i uniform bare kunne stille opp og dermed få sitte på klapp gratis på en flight. Det ble det skrevet at de ikke kunne i SAS. Og i så måte er det jo veldig hvor hyggelig Norwegian er mot en flyentusiast som lager en "cockpit-film"?
Sorry om det høres aggressivt ut (kan jo fort bli det med mange spørsmål, hehe), det er bare ren nysgjerrighet og litt overraskelse over Norwegians (tilsynelatende) godvilje