Noen bilder fra produksjonen av NAX-film

Fra shoppen til Dag www.flightsim.no - Der blir hovedkanalen. I tillegg blir denne mulig å få kjøpe lokalt hos NAK-Shop på Majorstuen i Oslo.

Release dato er estimert til å bli 25. november, men man vet aldri, kan bli forsinket men det ser bra ut akkurat nå.
 
Har sjekket videoen litt og dette begynner å ta form. Ser ut til at vi greier release i november. Skal fly litt til, men kan avsløre at mange legs allerede er redigert og kvalitetsmessig godkjent, så man skal i alle fall greie å se at man sitter i en 737 cockpit : )
 
Får Norwegian noe inntekter av denne produksjonen? Sett i lys av at du nå sitter på klapp tilsynelatende på svært mange turer (?) - jeg regner med du ikke akkurat har kjøpt billett til hver av disse flightene? I hvor stor grad påvirker dette egentlig flyvningene? Er dette noe pilotene sier seg frivillig til, eller hva avgjør hvor og når du får være med? Gjør Norwegian dette på ren goodwill, eller er det en form for reklame for Norwegian å få noen til å lage en slik film om dem? (Noe jeg har litt vanskelig for å se, folk som kjøper en slik film er vel ganske fly-interessert i utgangspunktet... Ikke akkurat Per og Kari som i et svakt øyeblikk lar seg påvirke av tilbud om en 199kroners-billett til Spania).

Grunnen til at jeg spør er at jeg leste litt i arkivene på pprune her i kveldstimene. Der var det noen som spurte om jumpseat-policyen til SAS. Mer spesifikt spurte de om ansatte i uniform bare kunne stille opp og dermed få sitte på klapp gratis på en flight. Det ble det skrevet at de ikke kunne i SAS. Og i så måte er det jo veldig hvor hyggelig Norwegian er mot en flyentusiast som lager en "cockpit-film"?

Sorry om det høres aggressivt ut (kan jo fort bli det med mange spørsmål, hehe), det er bare ren nysgjerrighet og litt overraskelse over Norwegians (tilsynelatende) godvilje :)
 
. Det ble det skrevet at de ikke kunne i SAS. Og i så måte er det jo veldig hvor hyggelig Norwegian er mot en flyentusiast som lager en "cockpit-film"?

Sorry om det høres aggressivt ut (kan jo fort bli det med mange spørsmål, hehe), det er bare ren nysgjerrighet og litt overraskelse over Norwegians (tilsynelatende) godvilje :)

Nå vet ikke jeg rutinene, men jeg tror neppe Norwegian er noe snillere enn andre.

SAS er involvert i ikke mindre enn fire cockpitfilmer.

737/MD-80 fra www.aeropresentation.com
737/MD-80 fra www.worldairroutes.com
A330-300 fra www.worldairroutes.com
 
Får Norwegian noe inntekter av denne produksjonen? Sett i lys av at du nå sitter på klapp tilsynelatende på svært mange turer (?) - jeg regner med du ikke akkurat har kjøpt billett til hver av disse flightene? I hvor stor grad påvirker dette egentlig flyvningene? Er dette noe pilotene sier seg frivillig til, eller hva avgjør hvor og når du får være med? Gjør Norwegian dette på ren goodwill, eller er det en form for reklame for Norwegian å få noen til å lage en slik film om dem? (Noe jeg har litt vanskelig for å se, folk som kjøper en slik film er vel ganske fly-interessert i utgangspunktet... Ikke akkurat Per og Kari som i et svakt øyeblikk lar seg påvirke av tilbud om en 199kroners-billett til Spania).

Grunnen til at jeg spør er at jeg leste litt i arkivene på pprune her i kveldstimene. Der var det noen som spurte om jumpseat-policyen til SAS. Mer spesifikt spurte de om ansatte i uniform bare kunne stille opp og dermed få sitte på klapp gratis på en flight. Det ble det skrevet at de ikke kunne i SAS. Og i så måte er det jo veldig hvor hyggelig Norwegian er mot en flyentusiast som lager en "cockpit-film"?

Sorry om det høres aggressivt ut (kan jo fort bli det med mange spørsmål, hehe), det er bare ren nysgjerrighet og litt overraskelse over Norwegians (tilsynelatende) godvilje :)

Hei

Her var det mange spørsmål gitt. Hyggelig at du er nyskjerrig :-)

Tror Norwegian setter utrolig pris på at jeg ikke kommenterer deres policy.

(Ikke meninga å være vanskelig her, men det er viktig å holde informasjonsflyten på et lavt nivå, slik at man ikke risikerer at uønsket informasjon kommer på nettet. Slik er det i flyverden).

En liten ting til slutt;:), dette er overhode ingen flyentusiast som bare lager en cockpit-film, men det ligger derimot utrolig seriøsitet bak dette.
 
Det er vel egentlig svar nok det LN-RRE, synes det hørtes litt "for godt ut" til å være helt som det avbilda seg til å være... :)
 
Nå er produksjonen i final phase! Norwegian titter gjennom filmen og jeg ser gjennom den for å finne feil eller småting som må rettes opp. Ikke veldig lenge til denne sendes trykkeriet. Det beste av alt; Ligger AKKURAT på rute i prosjektet! (Utrolig, men det ble mer intensiv jobbing underveis).

En liten hilsen fra luften:
LN%20DYH%20NAV5.jpg

Nesen er satt med kurs Berlin
 
Fine bilder :) Gleder meg veldig til denne filmen kommer ut!
Du har ikke tilfeldigvis et bedre bilde av halen til LN-DYH hvor man ser hele personen? :D
 
Back
Top