Noen bilder fra produksjonen av NAX-film

Hei! Denne ble produsert i natt (produseres nå). Er på vei til shoppen i løpet av helga! Fått inn mange forhåndsbestillinger av denne, så det ser ut til at den kommer til å bli populær. Det er veldig artig når man har jobbet en del med å få til noe : )

Ser på videoen på Youtube at det er tekstet til engelsk der de prater norsk. Vil det være valg om å ta dette bort dersom man klarer seg med det verbale?

Vi sitter og pønsker på om det vil la seg gjøre å lage to produksjoner, en med og en uten tekst. De første 300 som produseres er med tekst. Mange ønsker tekst, da det ofte er vanskelig å oppfatte hva som blir sagt dersom ATC prater samtidig eller piloten(e) prater fort og lavt (som når man gjennomgår flows). Det er imidlertid mulig at det blir gjort senere. DVD`ene vil være tydelig merket om det er tekst eller ikke, og jeg vil prøve å få laget en produksjon med valgbar tekst eller ikke om ikke så lang tid, men kan ikke love noe _akkurat angående dette_.

Adobe premiere, mastering, meny og brenning er tatt av eksternt produksjonsselskap i Bergen

bamseh: Aner jeg at det var din stemme vi hørte i Stavanger? :D:D Artig

Hehe, var faktisk noen som skrøt spesifikt av ATC i Stavanger. Jaujau. Ikke har jeg greie på hva som er god ATC`ing og mindre god, men ja. Husker det blåste fælt den dagen. Fikk litt downdraft på slutten

Da er den released i alle fall, og den ligger her: http://www.flightsim.no/shop/produc...d=654&osCsid=7849178ebaffd99c981aea84d53a4340

Takker for tålmodigheten alle sammen og hjertelig takk for GOD støtte underveis! Det gjør det så mye triveligere, når folk er entusiastisk og setter pris på at slike, ja, nokså ambisiøse prosjekter blir igangsatt. Det er jo ikke å legge skjul på at det er mange fallgruver, men vi var heldige å klarte å redde oss fra de aller fleste, med unntak av 3 minutter og 50 sekunder på OSL-SVG som ble litt dårlig masteret. Det er nå rettet og de DVD`ene som går ut fra trykkeriet nå er helt fine.

Jeg er alt i alt meget fornøyd til tross for en liten feil på de 300 første DVD`ene. Har kommet ca halvveis i salget av de 300 DVD`ene, de som får en DVD som er berørt av lav fps de siste 4 minuttet i akkurat det kapittelet får som erstatning OSL-SVG kapittelet i full HD tilgjengelig online på min server, når den er oppe og gå. Det er enda litt problemer med den, så jeg kommer tilbake til de.

Jeg takker igjen alle dere som har vært med og støttet opp om dette! Håper dette er noe som gav et fint innblikk i hvordan det er å være i cockpit og oppleve miljøet, entusiasmen, kunnskapen og ferdighetene til de som flyr disse fuglene.

Ønsker dere en riktig god helg alle sammen her fra Gjøvik

Nå er serveren min fin igjen og sidene skal kunne vises som normalt:

www.agnorbertheussen.com

HD klippet blir annonsert på nettsiden min, Scanair og Flightsim når det er tilgjengelig! De som ikke har fått kode pr email, og ønsker å se denne bes ta kontakt gjennom kontaktskjemaet på min nettside / eventuelt send meg en pm på Scanair men fortrinnsvis kontaktskjermaet da jeg får alt samlet på et sted.

Da er HD klippet online. Til de som har kjøpt DVD og også de som har bestillt DVD men ikke fått enda, for å få tilgang til HD klippet OSL SVG send melding til abproduksjon at gmail.com med kopi av kvittering fra flightsim.no for å få tilgang til klippet!

Teaserklippet sa mer enn nok om at dette er en film jeg bare må få sett! Men før jeg gjør noe som helst, så lurer jeg på om det finnes en utgave som er fuult ut tekstet på Norsk / eller at det planlegges en utgave med norsk teksting på alt som blir sagt?

Grunnen til at akkurat jeg spør om dette er at jeg er dauhørt og sliter med å få med hva som sies..

Om det planlegges en tekset verisjon så kan jeg gjerne hjelpe til med rettlesing e.l. for å få dette til som takk.

Tekstet til norsk er den ikke, men den er tekstet til engelsk. Kontakt meg gjerne på pm for flere spørsmål så svarer jeg

Da har jeg også gått til innkjøp av film. 380 kr med frakt er ikke hverdags for meg å betale for en film så håper den er bra :) regner med det.

Back