• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen andre som har sett..

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Noen andre som har sett det nye "In-flight" magasinet til Norwegian? Så en kopi i går - eller mulig det kun var en demo for salg av reklame. Virket som det var mye reklame. Bra kartsider - men lite annet.

Er vel ganske vanlig med reklame i slike magasiner....ikke minst hos lavprisselskapene. Men har ennå tilgode å ha bladd i det:D

det burde vel egentlig legges ut i PDF-utgave på nettet - da får jeg flere sett annonsene!

Originally posted by CK
det burde vel egentlig legges ut i PDF-utgave på nettet - da får jeg flere sett annonsene!
Mange selskaper som gjør dette. Kanskje Norwegian blir førtse selskap i Norge som gjør det.....
Tror ikke SAS eller Widerøe gjør det...eller?

jeg har spurt om SAS Braathens-magasinet på nett, men svaret jeg har fått er at det har noe med rettigheter å gjøre. Men, WFs Perspektiv lå iallefall på wideroe.no en periode, men nå finner jeg det ikke... FAAAAAAARMER????

Fant det - på sasmedia.no: www.wideroe.no/perspektiv

OK, mente også at Widerøe hadde lagt det ut, men fant det heller ikke på internetsideen deres.
Kom ikke på å lete hos andre.....

Ja, har 4 kopier liggende.. og en ting jeg er litt "stolt" av er;

DY1.jpg

DY2.jpg

:up:

leste det på vei til Stockholm med DY sist frdag. Synes det var greit jeg. Litt uten for det vanlige av inflight. Samtidig var der også mye reklame hvilket jeg tror og sitter igjen med et intrykk av at Norwegian faktisk TJENER penger på dette magasinet!

Penger i kassa til Norwegian trengs jo.....

Originally posted by MartinLangaas
leste det på vei til Stockholm med DY sist frdag. Synes det var greit jeg. Litt uten for det vanlige av inflight. Samtidig var der også mye reklame hvilket jeg tror og sitter igjen med et intrykk av at Norwegian faktisk TJENER penger på dette magasinet!

Penger i kassa til Norwegian trengs jo.....
Tja...vet ikke om dem tjener penger på det...men ingen grunn til å starte noe som går med underskudd i disse dager nei.

Originally posted by DY
Originally posted by CK
Mange selskaper som gjør dette. Kanskje Norwegian blir førtse selskap i Norge som gjør det.....

Sterling, eller rettere sagt ADventure (navn ikke tilfeldig!), legger ut Sterling Magazine her.
Og hva angår reklame, så kan Sterling nå tilby litt utradisjonell, men ikke ny, reklameplass:
In-Flight Advertising

Originally posted by CK
jeg har spurt om SAS Braathens-magasinet på nett, men svaret jeg har fått er at det har noe med rettigheter å gjøre. Men, WFs Perspektiv lå iallefall på wideroe.no en periode, men nå finner jeg det ikke... FAAAAAAARMER????

Fant det - på sasmedia.no: www.wideroe.no/perspektiv

hmm, hørte helt ned på stranda at du ropte ;-)
Det er da link der.. på menypunktet Om Widerøe, ca midt på.

Originally posted by raskefot
Originally posted by DY
Originally posted by CK

Sterling, eller rettere sagt ADventure (navn ikke tilfeldig!), legger ut Sterling Magazine her.
Og hva angår reklame, så kan Sterling nå tilby litt utradisjonell, men ikke ny, reklameplass:
In-Flight Advertising
Bra av Sterling....er var det jo muligheter til å lese alle magasinene deres tilbake helt siden april 2002.

Bransjen trenger penger. Hvis noen er villige til aa betale for det, hvorfor ikke .. ????

Originally posted by CK
DETTE er IKKE lækkert!!!:naughty:

Enig, det er lite pent. Andre har imidlertid gjort liknende ting tidligere. Southwest for eksempel, men det var for en god sak.
Når det er muligheter for å tjene penger, er vel de fleste lavprisselskapene villige til å gjøre hva som helst... :D

Edit: Det siste nummeret av Sterling Magazine har forresten en interessant artikkel om "livet i luften". Mmm, lekre kabiner...

Enig, det er lite pent. Andre har imidlertid gjort liknende ting tidligere. Southwest for eksempel, men det var for en god sak.
Når det er muligheter for å tjene penger, er vel de fleste lavprisselskapene villige til å gjøre hva som helst... :D

Edit: Det siste nummeret av Sterling Magazine har forresten en interessant artikkel om "livet i luften". Mmm, lekre kabiner...

Det SouthWest gjorde gir mer inntrykk av dekorasjon en reklame. Syns faktisk det var litt artig. Men å gjøre om flykabinen til en T-banevogn har jeg ikke noe sans for.

Thomas, finne bilder. Men på det andre er det "noe feil" ;)

hilsen,
Laurenz

Back