noen 777 mobilbilder..

petru26

evig optimist
ikke all verdens kvalitet når det er tatt med mobil, men det er da no å glana på kanskje..

Et stykk Rolls Royce..
4094865431_68bb9dccd2_b.jpg

4094865107_9905d47225_b.jpg

4094864809_a4da27b748_b.jpg

4095623048_780a488935_b.jpg

4094863897_ef2d46e8e7_b.jpg

4094863409_d537bfdcdd_b.jpg

ha en fortreffelig onsdag kveld :)

Det mobilbilder mangler i kvalitet, tas ofte igjen i kreativitet! Flott - det er så jeg lukter jetfuel og hydraulikkolje her jeg sitter!

Veldig pent - og som nevnt veies kvaliteten høyst opp av kreativiteten her!

Flott maskin, gjerne mer av den!:)

Kreativitet er bare så viktig ved fotografering, så jeg er virkelig glad du hadde med mobilkamera og gav oss noen sjeldne vinkler som vi desverre ikke selv får noen mulighet til...

Hei å hå

H

Knall, favoritten er siste bildet :) (og absolutt ingenting i veien med kvaliteten)

Last edited:
Bilde nr. 4, til venstre for cargodøren, og til venstre for lyset; er det er "persondør" der? Synes å se konturene av det. Noen som vet hva det brukes til? Komme inn bakerst i cargo hold bare?

Flott bilder!
Jeg er også litt imponert over hvor perfekt maskinen er parkert, se bilde nr 3. Den gule stripa går midt mellom de to nesehjulene. Så uansett hjelpemidler og avanserte systemer...
Well done!

Bilde nr. 4, til venstre for cargodøren, og til venstre for lyset; er det er "persondør" der? Synes å se konturene av det. Noen som vet hva det brukes til? Komme inn bakerst i cargo hold bare?

Det er et lite lasterom som brukes til f.eks. siste-minutt bagasje, crewbags og annet smaatteri. Der lastes det loest - ingen container.

#2 från toppen, är ju bara helt knall!!!
En litet, litet tightare beskärning,....så hade den gärna fått sitta på väggen där hemma.
(Yeah-riiiight.....I wish!! Det hade samboern antagligvis sagt nej till! :( )

Kvaliteten var overraskende bra må jeg si! Kjempeflott å se t-7 så nære som det :D takk for det =)

Back