Nødlanding på lørdag?

plane-spotter

ScanFlyer Blue
Nødlanding på lørdag?

Noen som har noe om ett prpell fly på gardermoen som ikke fikk ut landingshjulene på lørdag eller var det en øvelse. jeg så nemelig ett fly som prøvde å lande som bare fløy over rullebanen to ganger på rad , på tredje forsøk landet den , heldigvis.:spin:

Jeg har filma det , jeg gidder nemelig ikke å legge ut noe film av ett lite propell fly i øvelse:D

Replying to Topic 'Nødlanding på lørdag?'

om det var et lite propell fly er det sikkert bare trening eller sterk sidevind kanskje. Småfly kan godt bruke noen ganger på å lande.

ok. men det drev å kjørte ganske akrobatsik opp og ned , virket som om det skulle få ut hjulene med g krefter eller noe. det var i alle fall stilig:spin:

Originally posted by plane-spotter

ok. men det drev å kjørte ganske akrobatsik opp og ned , virket som om det skulle få ut hjulene med g krefter eller noe. det var i alle fall stilig:spin:

Fly kjører ikke,de FLYR! "Kjøre fly,seile med toget,etc...":naughty:

Den beste må jo være: å gå på vannet :spin:

Originally posted by Blubird

...eller "rygge" med båt...

Noen må jo få med seg Rygge om det meste... :D :D :D

Ingen nødlanding dette!

Har hatt fast sjekk av alle innflygingssystemer i helgen, og de som har sett kalibreringsfly gjøre sine systemsjekker vet at disse flyr lavt ;)

SÅ INGEN NØDLANDING HER NEI :)

M:naughty:

Jeg fikk aldri tittet ut og sett nøye på det, men mener bestemt det var en mørk (grå eller sort) BE-200 fra England....

Men jeg skal sjekke m mine her og komme tilbake m info

Back