NHO-Nordlands Nyskapningspris 2006

Replying to Topic 'NHO-Nordlands Nyskapningspris 2006'

ho ho tøffe briller MOW;)

...men skal ikke si noe, var vel neppe tørr bak øra på den tiden jeg da.

Originally posted by CK

hehe "søstra" til EB har gravd i fotobunken, ja.... for de som lurer, er det en 747-200 med navnet "Chainarai" (ikke en 747-400, Odd) som Odd passer på!

Dude...Marit er "lillesoestra" min ogsaa!!!:naughty:

....jeg tror at Odd & Co har virkelig faatt til en gjennomfoert kunde service. Jeg bestillte GVA-CPH-OSL med SAS via WIAS i fjor, og siden jeg 5 minutter foer hadde belastet Swiss JFK-GVA-JFK og JetBlue SEA-JFK-SEA paa mitt Boeing Visa kort (faar poeng som kan benyttes til aa kjoepe Boeinger:p ) ble WIAS kjoepet automatisk sperret, siden belastningen skjedde i Norge. Innen jeg kom igjennom til Boeing bank, hadde WIAS paa egen haand ringt og faatt OK paa belaste, og en email kom om at naa var allt i orden.....:hi2

Egentlig ganske fantastiks at et lite norsk selskap klarer noe som mye mer ressurssterke selskaper ikke klarer å få til. Selv Sas sliter jo litt med weben-sin. Så Farmer bør kanskje overta driften av SAS sine web-tjenester. Skulle ikke forundre meg om dere hadde klart det uten alt for store innvisteringene.

He he... Knallbra bilder fra storesøster og fra MOW!!!

Chat svarer vi i snitt innen 15 sekunder
På chaten deres opplever jeg dessverre innimellom at den som svarer på henvendelsene "faller ut" etter et par setninger frem og tilbake. Det ser ut til å være et menneskelig problem. Det er greit nok at man ikke kan svare på ting der og da, men da bør vedkommende gi et høflig svar med beskjed om at man kan ta kontakt på e-post eller telefon. :(

I siste utgave av Travel News er også Farmer presentert...men i neste utgave kommer jeg..;)

Originally posted by blazius

Chat svarer vi i snitt innen 15 sekunder
På chaten deres opplever jeg dessverre innimellom at den som svarer på henvendelsene "faller ut" etter et par setninger frem og tilbake. Det ser ut til å være et menneskelig problem. Det er greit nok at man ikke kan svare på ting der og da, men da bør vedkommende gi et høflig svar med beskjed om at man kan ta kontakt på e-post eller telefon. :(

Hmm, det der hoertes merkelig ut, da vi har som policy at VI aldri skal avslutte en dialog. men vi ser at enkelte ganger blir det et browserproblem, da enkelte nettlesere ikke klarer aa oppdatere chatvinduet hele tiden. Vi jobber p[ enny versjon som ikke skal vaere saa saarbar paa bl.a tregt nettverk.
Normalt skal vi kunne svare paa alle henvendelser paa Chat, og det er denne kanalen vi satser tyngst paa, nettop for aa slippe telefon og epost.

Back