SNSK ScanFlyer Blue 31 May 2009 #1 Legger ut noen bilder som jeg har tatt på EWR i vinter, kvaliteten blir så som så når de er tatt igjennom vinduer og fotografen ikke er noen ekspert.. Takk for titten...
Legger ut noen bilder som jeg har tatt på EWR i vinter, kvaliteten blir så som så når de er tatt igjennom vinduer og fotografen ikke er noen ekspert.. Takk for titten...
R Roxman ScanFlyer Gold 31 May 2009 #3 aiaia,, nye vakkert metall her Legg merke til de extremt mangen De-ice truckene bak CO'en på bilde 7
Discus Galley Slave Medlem 31 May 2009 #4 Roxman said: aiaia,, nye vakkert metall her Legg merke til de extremt mangen De-ice truckene bak CO'en på bilde 7 Click to expand... Og på EWR de-icer de vel på gate hvis jeg ikke husker feil, så det er jo greit å ha en gjeng med "snabelbiler"
Roxman said: aiaia,, nye vakkert metall her Legg merke til de extremt mangen De-ice truckene bak CO'en på bilde 7 Click to expand... Og på EWR de-icer de vel på gate hvis jeg ikke husker feil, så det er jo greit å ha en gjeng med "snabelbiler"
putzmeister ScanFlyer Dusty 31 May 2009 #6 Borte bra, Veldig bra! Fine bilder, spennende med bilder langt hjemmefra
ATC-flyradar Traveler Medlem 31 May 2009 #7 Meget bra bilder med tanke å at dette er tatt gjennom vinduet - Dette er virkelig bra.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 31 May 2009 #8 Slettes ikke værst til å være tatt gjennom vindu i CO land. En drøy gjeng med elefantbiler på det ene bildet.
Slettes ikke værst til å være tatt gjennom vindu i CO land. En drøy gjeng med elefantbiler på det ene bildet.
Even92LN ScanFlyer Gold 1 Jun 2009 #9 Ja her var det mye variert, stort, smått og flott Flotte bilder!
R rampen ScanFlyer Silver 1 Jun 2009 #10 Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009.
Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009.
SNSK ScanFlyer Blue 1 Jun 2009 #11 rampen said: Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009. Click to expand... Hvis det er Dashen du tenker på, så har den jeg har fanget reg N203WQ..
rampen said: Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009. Click to expand... Hvis det er Dashen du tenker på, så har den jeg har fanget reg N203WQ..
SNSK ScanFlyer Blue 1 Jun 2009 #13 rampen said: Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009. Click to expand... Måtte se igjennom bildene mine fra EWR og jammen meg så hadde jeg fått fanget den også....Litt uklart men tror det er den.
rampen said: Kan se ut som du har fanget inn N200WQ blandt dine bilder, og den styrtet vel i slutten av februar 2009. Click to expand... Måtte se igjennom bildene mine fra EWR og jammen meg så hadde jeg fått fanget den også....Litt uklart men tror det er den.
R rampen ScanFlyer Silver 1 Jun 2009 #14 Ser ut som du har den også ja...mest sannsynlivis ett av de siste bildene som er tatt av maskinen dessverre. Last edited: 1 Jun 2009
Ser ut som du har den også ja...mest sannsynlivis ett av de siste bildene som er tatt av maskinen dessverre.