Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er vanlig å installere 'ferry tanks' ( http://www.turtlepac.com/en/photo-gallery/aircraft-ferry-tanks.html ) der det er problemer med rekkevidden. Veldig vanlig, spesielt når man må ha fly over Stillehavet. Litt kortere avstander over Atlanteren, så der klarer nok Dash'en seg uten slike.
Se gjerne første sesong av Ice Pilots NWT hvor de ferger et par vannbombere fra Canada til Tyrkia med slike. Denne boken er også svært artig og omhandler ferry flights med ekstra tanker. Mange gode historier.
Wideroe DH8B LN-WSB (440), still wearing C-GLUF, was ferried from Eindhoven to Sandefjord on 17/2 after painting.
Mysteriet løst ...
Mysteriet løst ...
Wideroe DH8B LN-WSB (440), still wearing C-GLUF, was ferried from Eindhoven to Sandefjord on 17/2 after painting.
Betyr det at WSB vil være synlig på flightradar24.com?
Han fant den infoen her..., men ettersom det Flightradar24.com sier så er ingen Dash synlig på radaren.
http://www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4&page=4
Hvorfor velger man ikke å ha transponderen på? Hva er fordelene og evt ulempene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.