https://www.ippc.no/ippc/notambyid.jsp?bulletinId=ENBO-0098/10YXAXXXX
DD ENZZXXBN ENBOZTZP
091711 ENBOZTZP
(BO0098/10 NOTAMR BO0097/2010
Q) ENOR/QMRLC/IV/NBO/A/000/999/6716N01422E005
A) ENBO
B) 1003091721 C) 1003091815
E) RWY07/25 CLOSED DUE TO SNOWCLEARANCE)
Interessant å se forskjellen på SAS og Norwegian når flyene forsvinner andre steder. SAS informerer godt om hva som skjer, har delt ut matkort og kundene er rolige og greier
Norwegian pax får ingen beskjeder, ingen mat ..og det meste er kaos
ja,, her brøytes det for fullt ennå .. Utrolig at ikke Norwegian passasjerene får noen info eller matkort .. interessant å se så store forskjeller når ting halter
Du får ta traktor'n til Farmer og stikke opp med en hjelpende hånd.Fikk akkurat dette fra en kompis som sitter og venter ...
-"SAS informerer godt om hva som skjer, har delt ut matkort og kundene er rolige og greier
Norwegian pax får ingen beskjeder, ingen mat ..og det meste er kaos"-
Matkort?? Det er en skam!! 75 kr etter 4 timers forsinkelse er det man får. Og hva får man for 75 kr på en flyplass da? En kopp kaffe og en gammel donut koster 85 kr.. Da er jeg faktisk nesten enig med Norwegian og ikke gi noenting..
Er det noen bestemmelser hvor lenge de kan sirkle rundt ? Husker noe om drivstoff for 40 min. ekstra, men det var kanskje for småfly?
Matkort?? Det er en skam!!
Er det noen bestemmelser hvor lenge de kan sirkle rundt ? Husker noe om drivstoff for 40 min. ekstra, men det var kanskje for småfly?
Matkort?? Det er en skam!! 75 kr etter 4 timers forsinkelse er det man får. Og hva får man for 75 kr på en flyplass da? En kopp kaffe og en gammel donut koster 85 kr.. Da er jeg faktisk nesten enig med Norwegian og ikke gi noenting..
Nå begynner forøvrig DY også å dele ut matkort -- noen på FBU som leser forumet .. ??![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.