Concorde
BA Concorde Sep 1998
Fra Aftenposten: http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2236302.ece
Åpner samtidig for mulig Nord-Afrika rute.
				
			Åpner samtidig for mulig Nord-Afrika rute.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ekke ille det vil jeg si. Det var jo en viss Fransk maskin som hadde "litt" mindre plass

NORWEGIAN:
Kapasitet: 189 seter
Seteavstand: 75 cm. Nødutgang: 97 cm. Første rad: 109 cm.
Ekstra benplass: 25 kr.
SAS NORGE:
Kapasitet: 179 seter
Seteavstand: 75 cm på turistklasse, Economy Extra-klassen har 83 cm. Nødutgang: 100 cm
----------
Tja.....ganske likt spør du meg.
 ld
ldMen så er jo SAS et såkallt "fullservice" selskap. Da er det jo litt flaut at benplassen ikke er bedre enn hos lavpris-konkurrenten.
Benplassen ombord i 737-400-maskinene er iallefall slett ikke så ille.
Reiste med et av disse til og fra Lisboa for en drøy uke siden, og benplassen var mye bedre enn fryktet.
Hm, ja men da var du jo fornøyd da ?
Det eneste jeg klarer å lese ut av denne undersøkelsen er at beinplass er bortimot irrelevant ved valg av flyselskap på europeiske ruter.
(Så lenge man ikke tar med XL i sammenligninga, da.)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	