• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NAS med best benplass

Ja, fikk noen grøss og gru klager fra noen kollegaer som hadde vært i krakow....
Hvor lenge har denne kjerra igjen på lease til DY? Noen som vet?

Avtalen gikk ut i forrige uke, så no more XL på Norwegians passasjerer. Nå kan man heller fly nye Boeing 737-800 på langrutene, noe som vil representere en definitiv kvalitetsheving!
 
Jeg merker at lysten til å fly SAS blir mindre og mindre jo mer de minner om et lavprisselskap..
Tidligere foretrakk jeg bestandig SAS når valget stod mellom de og Norwegian. Nå er ikke det like selvsagt lenger.
 
Når DY får på plass sine 738 på middelhavsrutene er jeg iallefall ikke i tvil om hva jeg kommer til å velge.
SAS sine 737 classics er ikke noen drøm akkurat.
 
Det å si at det kun er extra passasjerer som nyter ekstra plass til beina er jo bare svada. Hvor divideren står er jo veldig variabelt, på typisk leisure destinasjoner er det jo ofte kun en eller to rader med extra, da kan du jo score gode seter uansett. For en elendig konklusjon fra denne "journalisten"
 
Back
Top