Næste CRJ

sk931

ScanFlyer Rusty
Næste CRJ

Næste CRJ til SAS er sat til levering den 21mar09
med ank til CPH kl 2330lt
Hilsen
Ole
 
Re: Næste CRJ

Da går det unna her! Klarer jo til og med ikke å henge med lenger!

Brukes disse nå på faste ruter, eller er det mer tilfeldig? Noen som kan ramse opp?

BF:cool2
 
Re: Næste CRJ

Da går det unna her! Klarer jo til og med ikke å henge med lenger!

Brukes disse nå på faste ruter, eller er det mer tilfeldig? Noen som kan ramse opp?

BF:cool2

Et fly fast på Aarhus, og ellers flyr vi nå til Goteborg, Bergen, Dublin, Birmingham, Hamburg, Dusseldorf, Gdansk, Warshawa, Stuttgart, Berlin, Aalborg, og et par ad-hoc til Stockholm.
 
Re: Næste CRJ

Ser at CRJ900 er satt opp på enkelte avganger mellom Oslo og København også! Hvordan er tilbakemeldingene fra passasjerene?
 
Re: Næste CRJ

Jeg har KUN fått positive tilbakemeldinger. Det er jo mindre enn MD og Airbus, men setene er gode, det er lyst med store vinduer, ingen vibrasjoner, og de pax jeg har snakket med mener det er det mest stillegående flyet de noensinne har flydd med. Har aldri i alle år opplevd at pax kommer frem for å skryte av flyet etter landing før, så det er jo kjekt...
 
Re: Næste CRJ

Jeg har KUN fått positive tilbakemeldinger. Det er jo mindre enn MD og Airbus, men setene er gode, det er lyst med store vinduer, ingen vibrasjoner, og de pax jeg har snakket med mener det er det mest stillegående flyet de noensinne har flydd med. Har aldri i alle år opplevd at pax kommer frem for å skryte av flyet etter landing før, så det er jo kjekt...
Hvordan er det helt bak da? Det er jo en del lyd fra motorene på MD80 når en sitter helt bak, hvordan er det i CRJen i det tilfellet?

Og takk for svar angående SVG.
 
Re: Næste CRJ

Sidst jeg var med fra CPH til AAR sad jeg på 24F...on purpose...eneste anke jeg har på det sæde er det manglende vindue !!!!...Naturligvis er der motorstøj men den er absolut minimal i f t MD80 f.ex....godt og hurtigt fly....nærmest en Ferrari
Hilsen
Ole
 
Re: Næste CRJ

Ser at setene er del inn i to med "Business" og "Economy". Hva er forskjellen på dette? Benplass?

Ellers er det veldig hyggelig at passasjerene er fornøyde. Håper SAS kan klare å bygge opp en ordentlig flåte med CRJ900-maskiner. De passer veldig bra i Skandinavia og hos Core SAS.
 
Re: Næste CRJ

Ser at setene er del inn i to med "Business" og "Economy". Hva er forskjellen på dette? Benplass?

Ellers er det veldig hyggelig at passasjerene er fornøyde. Håper SAS kan klare å bygge opp en ordentlig flåte med CRJ900-maskiner. De passer veldig bra i Skandinavia og hos Core SAS.

Ja, jeg leste et sted at de fremste radene har noe bedre benplass enn setene lenger bak. Men husker ikke hvor mange rader det dreide seg om!

BF:cool2
 
Re: Næste CRJ

Brukes CRJ kun ad-hoc på OSL-CPH, eller ligger den inne på enkelte avganger?
 
Re: Næste CRJ

Hvordan er det helt bak da? Det er jo en del lyd fra motorene på MD80 når en sitter helt bak, hvordan er det i CRJen i det tilfellet?

Takk og pris at det er lyd fra motorene. Noe annet ville vært bekymringsfullt.:D
 
Re: Næste CRJ

Tanken er vel at 900'en også skal inn på CPH-ABZ istedet for QI's 200 (som flyr for SAS).
 
Re: Næste CRJ

Selv ser jeg frem til at den blir satt inn på CPH-KRS! Noen som vet når det skjer?

BF:cool2
 
Back
Top