Da går det unna her! Klarer jo til og med ikke å henge med lenger!
Brukes disse nå på faste ruter, eller er det mer tilfeldig? Noen som kan ramse opp?
BF:cool2
Når kommer de til SVG?
Hvordan er det helt bak da? Det er jo en del lyd fra motorene på MD80 når en sitter helt bak, hvordan er det i CRJen i det tilfellet?Jeg har KUN fått positive tilbakemeldinger. Det er jo mindre enn MD og Airbus, men setene er gode, det er lyst med store vinduer, ingen vibrasjoner, og de pax jeg har snakket med mener det er det mest stillegående flyet de noensinne har flydd med. Har aldri i alle år opplevd at pax kommer frem for å skryte av flyet etter landing før, så det er jo kjekt...
Ser at setene er del inn i to med "Business" og "Economy". Hva er forskjellen på dette? Benplass?
Ellers er det veldig hyggelig at passasjerene er fornøyde. Håper SAS kan klare å bygge opp en ordentlig flåte med CRJ900-maskiner. De passer veldig bra i Skandinavia og hos Core SAS.
Brukes CRJ kun ad-hoc på OSL-CPH, eller ligger den inne på enkelte avganger?
Hvordan er det helt bak da? Det er jo en del lyd fra motorene på MD80 når en sitter helt bak, hvordan er det i CRJen i det tilfellet?
Selv ser jeg frem til at den blir satt inn på CPH-KRS! Noen som vet når det skjer?
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.