Nå kan du sjekke hvor mange EuroBonus-poeng du får før bestilling

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Nå kan du sjekke hvor mange EuroBonus-poeng du får før bestilling

SAS har nå gjort det mulig å sjekke hvor mange EuroBonus-poeng man får før man bestiller billettene. Litt under totalprisen kan man trykke på "EuroBonus-poeng" og få en oversikt over hvor mange poeng man får. Dette får man også opp i bestillingsbekreftelsen.

Re: Nå kan du sjekke hvor mange EuroBonus-poeng du får før bestilling

Ikke dårlig til og med bookingklassen vises, det var på høy tid at de fikk fikset det.

Aj aj, kryss i taket - og tenna i tapeten! Dette var sannelig
på tide ja, godt uansett å få en slik tjeneste på plass!

Jøss, det var jaggu tøft. Føyer seg inn i fine forbedringer fra SAS den siste tiden. Det føles mer og mer som om de har tatt for seg listen med alle teite ting + ønsker fra faste reisende og så begynt på A...

Oi - revolusjonerende .. velkommen etter, SAS ....
yawn.gif

Absolutt en forbedring, gjør livet mye lettere for oss som er på stadig bonuspoeng jakt.

Neste steg blir å presentere en add-on ved bestilling slik at du kan se hvor mange kroner ekstra du kan betale for å få 100% opptjening av poeng. Et lite klikk så er man plutselig på billigste 100%-bookingklasse.

Men når jeg tenker meg om så blir kanskje dette tillegget fra 25% til 100% opptjening såpass høyt at det kanskje kan virke mot sin hensikt...?

Det jeg finner mest utrolig med dette er at det ikke har vært mulig før.

At jeg blir imponert og synes dette er kjempegreier av SAS, sier kanskje mer om hvor forventningene mine ligger. For all del, dette er en fin forbedring som jeg hilser velkommen. Vi har ventet på det ;)

Fint at de får det til, men håper dette blir erstattet av en poengberegning ganske snart::)

Systemproblem
Det er for øyeblikket problemer med å vise poengtabellen. Du kan likevel gjøre en bestilling nå, eller vente til problemet er løst.

Fint at de får det til, men håper dette blir erstattet av en poengberegning ganske snart::)

Systemproblem
Det er for øyeblikket problemer med å vise poengtabellen. Du kan likevel gjøre en bestilling nå, eller vente til problemet er løst.

det samme problemet fikk jeg :(:(

Bruk www.sas.se i stedet for. Da fungerer det i hvert fall hos meg - til og med når jeg henter frem eldre bookinger gjort på www.sas.no.

Alt fungerer fint hos meg.

Får det ikke opp på OSL-SYD, kanskje pga. annet bestillingsystem? Burde vært der også da, men.

Får det ikke opp på OSL-SYD, kanskje pga. annet bestillingsystem? Burde vært der også da, men.

Ja, man får det kun opp på systemet for Europa. Men du kan til gjengjeld sjekke bookingklasse i systemet for interkoninentale reiser ved å trykke på reisebetingelser.

Back