Nå er det vinter igjen

Re: Nå er det vinter igjen

Nettopp hjemme etter to timer forsinkelse pga været...men jeg kom da til riktig flyplass (EVE) :)

Ja, det er trist og forsatt vente på sommeren, og se at det glitrer på flykroppene om morgenen npr jeg var på jobb i helga. ;-)

Ja, det er trist og forsatt vente på sommeren, og se at det glitrer på flykroppene om morgenen npr jeg var på jobb i helga. ;-)

Ikke så negativ nå! Straks på tide å spenne på seg ski og brett å ha det morro i snøen :D

Edit: Typo

http://www.itromso.no/nyheter/v_r/article396413.ece

Tirsdag morgen ser det imidlertid ut til at gårsdagen snøvær har gått gradvis over til sludd og regn, og da itromso.no sjekket avinors sider rundt klokken 7 i dag tidlig, var flyene stort sett i rute.

Én avgang var imidlertid blitt innstilt - Norwegian sin rute som skulle ha vært på vei til Oslo klokken 06.45 ble kansellert, ellers ser flytrafikken foreløpig ut til å gå som normalt.

Snøen har faktisk enkelte steder gått over til is nå, så den forsvant ikke like fort som vi forventet... Regner rimelig godt (og sludder til kvelden) - så det er mulig alt blir til slaps innen morgendagen. Iallefall ufyselig vær å fly i rundt Tromsø for tiden, bare bygeskyer, vind og "skjit".

Brr.. Så kaldt ut på Bardufoss!
Det første du ser er skiltet Snowman Airport som henger ovenfor døra til terminalbygget. :colgate:

Widerøe landet også på Bardufoss i går, det må være lenge siden. :)

Back