Mulig og oppgradere innenriks med Voucher? (sk)

KLM 1200

EuroBonus Gold
Valgte og sitte igjen på OSL etter att mitt fly ble overbooket slik at jeg fikk en liten haug med penger! ( 300eur). Så jeg fikk 4x75EUR voucher av SAS slik at det skulle bli fair. Så mitt store spørsmål, er det mulig og oppgradere min tur til Trosmø på Onsdag fra go til plus? :)

Aner ikke, men det må da vel være bedre måter å bruke 2400 kr enn å oppgradere fra Go til Plus innenriks?!

Kort svar: Nei

I tilfelle må du booke om billetten din. Det koster 500NOK+differeanse mellom prisen på din opprinnelige Go billett og den nye Plus billetten.

Kort svar: Nei

I tilfelle må du booke om billetten din. Det koster 500NOK+differeanse mellom prisen på din opprinnelige Go billett og den nye Plus billetten.

Okei,takk for svar!. Men kan man betale med voucher de 500kr? Og bruke de andre på selve mellomlegget mellom klassene?

Så mitt store spørsmål, er det mulig og oppgradere min tur til Trosmø på Onsdag fra go til plus? :)
Galskap! Rett og slett galskap!

Nå må du vel neppe bruke alle voucherne for å "oppgradere" til Plus, men verken mat- eller drikketilbudet ombord er verdt en krone ekstra for å gå fra Go til Plus. Det er langt mer fornuftig å betale for det du vil fortære ombord enn å få det "gratis". Ok, du øker kanskje sjansen for åpent midtsete noe, men på den annen side gir du trolig fra deg langt bedre beinplass ved nødutgangen. Du er i tillegg EBG (så vidt jeg har forstått), og har derfor ikke behov for noen av bakkefordelene som Plus gir kontra Go.

Nei, verden vil bedras. SAS Plus er Economy i luften. På bakken er det fordeler for de som ikke er EBG, samt at de forsøker å dope vurderingsevnen vår med ekstra bonuspoeng, men mitt klare råd er; forhåndsreserver deg et nødutgangsete og betal for det du vil ha ombord. Bruk heller voucherne på en fin tur - i SAS Go, selvsagt - til en eller flere andre destinasjoner ved en senere anledning.

Grattis med overbookingsvouchere, forresten. Lenge siden jeg har hatt muligheten til å melde meg frivillig ;)

Personen i gate sa at jeg ikke kunne kombinere penger og voucher? stemmer det?
Min erfaring at det går fint an å kombinere, men det er som sagt en stund siden sist jeg benyttet vouchere.

Galskap! Rett og slett galskap!

Nå må du vel neppe bruke alle voucherne for å "oppgradere" til Plus, men verken mat- eller drikketilbudet ombord er verdt en krone ekstra for å gå fra Go til Plus. Det er langt mer fornuftig å betale for det du vil fortære ombord enn å få det "gratis". Ok, du øker kanskje sjansen for åpent midtsete noe, men på den annen side gir du trolig fra deg langt bedre beinplass ved nødutgangen. Du er i tillegg EBG (så vidt jeg har forstått), og har derfor ikke behov for noen av bakkefordelene som Plus gir kontra Go.

Nei, verden vil bedras. SAS Plus er Economy i luften. På bakken er det fordeler for de som ikke er EBG, samt at de forsøker å dope vurderingsevnen vår med ekstra bonuspoeng, men mitt klare råd er; forhåndsreserver deg et nødutgangsete og betal for det du vil ha ombord. Bruk heller voucherne på en fin tur - i SAS Go, selvsagt - til en eller flere andre destinasjoner ved en senere anledning.

Grattis med overbookingsvouchere, forresten. Lenge siden jeg har hatt muligheten til å melde meg frivillig ;)

Min erfaring at det går fint an å kombinere, men det er som sagt en stund siden sist jeg benyttet vouchere.

Takk for tips " ILS2 " :) Stemmer det du sier om Plus vs Go.( når jeg tenker meg om... :colgate: ) For heller tenke på en milagerun eller en fin weekend i en by i Europa! Sete er allerede booket ved Exit row på alle avgangene! Men får man pengene som er til overs igjen hvis turen koster eks, 40EUR og jeg betaler med 75EUR? ( som er minste voucher jeg fikk ). Ja, det gjorde ingen ting og vente i OSL i litt over 2timer og få 2400kr noe som ikke er dårlig timebetaling. :-) får finne ut hva SAS sine sider kan "gi" meg for noe kult!

Bruk voucherene som delbetaling på beløp større enn 75, 150 (osv) Euro, alltid gøy å ha liggende, og har vel en gyldighet på ett år (?)

Back