Nå har jeg fått beskjed om at begravelsen blir annonsert i Tidens Krav i morgen, og den skal være kommende fredag kl 12:00 i Kirkelandet kapell i Kristiansund.
Jeg har bestilt billetter til og fra KSU på fredag og kommer til å reise for å være i begravelsen.
Takk for informasjonen Ole Johan. Desverre har jeg ikke muligheten til å være i KSU fredag, om ikke ville jeg dratt. Virkelig trist. Rart at den velkjente scooteren hans ikke lengre blir å se langs Flyplassveien. Han har gjort en kjempejobb med Airpics og SBS-radarutviklinga for KSU. Igjen, måtte han hvile i fred.
Det var fint å få være med på begravelsen og det ble tegnet et godt og levende bilde av Morten, selv om vi så inderlig gjerne skulle hatt ham sprell levende i blant oss.
Jeg legger ved et bilde tatt da jeg skulle reise hjem på det som var hans kjære Kvernberget, av en maskin på vei ut...
Om noen finner det anstøtelig med et flybilde i denne tråden så si fra, da tar jeg det bort.
For meg er dette en måte å minnes Morten på. Han var den som først fikk meg til å laste opp flybilder på nettet.
Med takk til Morten, og til de som bidro til at det ble fint i dag
Veldig leit å høre; - jeg har hatt en del kontakt med Morten ifm. airpics.com både som uploader og screener.
Airpics.com var siden som fikk meg flyinteressert, fotointeressert - og videre inn til Scanair/Flyprat - uten Morten og hans arbeid hadde jeg sannsynligvis ikke funnet veien hit.
Jeg kondolerer, og ønsker hans familie og nærmeste det beste videre.
Dette var utrolig trist å lese. Snakket sist med Morten et par uker før turen. Han hadde alltid en artig kommentar på lur. Han blir dypt savnet. Kondolerer til familien.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.