Morten - Airpics

Dette var utrolig trist :(... Mine tanker går til etterlatte!

Har selv hatt mye kontakt med Morten ifbm Airpics hvor jeg i en lengre periode bidro som screener!!

RIP Morten!

Dette var sjokkerende og triste nyheter å få! Kondolerer til familie og venner - som det finnes mange av på dette forum.

Steinar

Ja, dette var trasige greier!

Huska godt kor kjekt vi hadde det sammen på den flotte Scanair spotterturen vi hadde til Manchester for endel år siden!

Har du noen opplysninger om begravelsen ENKB?

I dødsannonsen i Tidens Krav sto det at begravelsen ville bli annonsert senere, skal informere straks jeg vet noe om dato.

Utrolig trist å tenke på at denne ivrige spotteren på mopeden ikke lenger blir å treffe på Kvernberget.

Kjente ham ikke, men så annonsen i Tidens Krav på fredag. Stusset over at jeg hadde det navnet et sted fra, men husket ikke hvor.
Triste greier. Måtte han hvile i fred! :-(

Kjente han ikke som person, men var også selv flittig bruker av airpics før.

Triste nyheter. Hvil i fred Morten. Min kondulanse går til familie og venner.

Triste nyheter som kommer frem denne Söndag. Morten gikk altfor tidlig og vil bli savnet av mange entusiaster og ikke minst av sine kolleger som driver Airpics. Jeg haper de klarer a forsette dette og holde liv i sida. Personlig hadde jeg en del kontakt med Morten via Email og opplevde han som alltid helpful da det gjald a kurere noe spenstige coding-errors i OpenBB.

Som en flyentusiast fortjener han disse ord: "Fly west with the wind and wait for us there, til our time has come!"

Trist å høre, Kjente han ikke personlig, men jeg hadde sporadisk kontakt med ham på mail ifb. med diverse bilder...

Veldig triste nyheter, husker ham godt fra airpics og flightsimmiljøet for en del år tilbake, måtte han hvile i fred.

Back