Mornings fra flytoget

Got to love US customs lol, at de aldri lærer? Heldigvis første og siste gang jeg flyr via US til Canada :) long-story very short: 2 separate bookinger.

Liker veldig godt det nye underholdning til LH. Helt fremme i A333 i Y var kanon!

God ettermiddag fra en bortgjemt United-lounge på EWR terminal A. Langt dårligere servering enn i gullstua til SAS.

Om man skal raskt gjennom immigration er det ingen lur kombinasjon å ha visum til Iran og nytt stempel fra Bahrain i passet.

Got to love US customs lol, at de aldri lærer? Heldigvis første og siste gang jeg flyr via US til Canada :) long-story very short: 2 separate bookinger.

Liker veldig godt det nye underholdning til LH. Helt fremme i A333 i Y var kanon!

Burde være plenty med nysne litt lengre nord. Her på øya er det en rolig fredag, teater inne i Seattle i kveld og til Houston på jobb reise på mandag. Ha en flott helg

God kveld!

Endelig hjemme etter 13 dagers ferie og en haug med flyreiser :)
Siste turen hjem på QR175 ble akkurat halvannen time for lang, da var vi lei begge 2. Sitter og funderer på å skrive tripreport, om det interesse for det.

Ha en fortsatt god kveld!

Burde være plenty med nysne litt lengre nord. Her på øya er det en rolig fredag, teater inne i Seattle i kveld og til Houston på jobb reise på mandag. Ha en flott helg

Hei! Så Bainbridge på innflyvingen og tenkte faktisk på deg :)

Blir digg med nysne! God helg!

God ettermiddag fra Cape Town. Robben Island er krysset av på lista, en usedvanlig dårlig sjømattallerken er fortært og det er tid for litt whisky på kammerset før Long Street inntas, muligens Beer House. Why not? God fredda!

Ricks Cafe på Park st/Kloof st var ganske ok for et par år siden, samme med Arnolds. Siste var ikke fint og fjongt, men artig å sitte ute og kikke på livet i gata.

Ellers må jeg ha blitt litt påvirket av å henge her inne på forumet, for denne lille fyren ropte høyt på meg og sa at han ville bli med meg hjem. Nå bor han i veska mi...
u5e5u7av.jpg

He he he. Sweeeet

Back