• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mornings, det er søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Mornings, det er søndag!

God morgen fra South Beach, Miami!
Endelig er det søndag. RCCL stiller sitt beste skip og vi er klare om kun få timer. Litt søvn, en diger frokost også braker det løs...
Ha en grisefin slutt på helgen :)

Re: Mornings, det er søndag!

Insomnia kan henge seg. Skulle ønske jeg kunne sove en hel natt. Får vel starte på medisin igjen om dette fortsetter. Radio er uansett fint å ha selv om programmet ikke er mye å skryte av. Ja og Flyprat. Ha en strålende søndag

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Glad og rolig morgen fra Ris. Allerede på kaffekopp nr. 2 - og de første verdensnyhetene er fordøyet. Verandaen ble vasket og gjort klar for sesongen i går...heier på mye sol og varme i ukene som kommer. Ble 16000 nye skritt i går og det skal jaktes på flere i dag - ingen dag under 10000. Ha en digg søndag!

Mornings, det er søndag!

God morgen fra Sandaker. Noe stiv og støl etter i går, så da er det greit å legge meg på sofaen og skru på barne-TV. Store maskiner for gang nummer 1000 eller noe sånt. Etterpå blir det Leos lekeland. Ha en fin dag, i mens før jeg kjøre på med espresso

God morgen fra Bodø. Straks ned for frokost også blir det etterhvert flymuseum. :) Ganske skyet her i dag. Ha en fin en! :)

God dag fån SK964 som levererar där vi precis har passerat gränsen in över Ryssland. En god lunch och lite skravell med crew så är det nu dags för lite sömn och komma i fas med
västvärlden. Ha en knall söndag!

God søndag. Barnefri betød at vi sov helt til 06.50. Var ville i går og sovnet ikke før 21.30 så en har fått nok søvn. Løpetur unnagjort så nå er det kroppspyling før frokost.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad og rolig morgen fra Ris. Allerede på kaffekopp nr. 2 - og de første verdensnyhetene er fordøyet. Verandaen ble vasket og gjort klar for sesongen i går...heier på mye sol og varme i ukene som kommer. Ble 16000 nye skritt i går og det skal jaktes på flere i dag - ingen dag under 10000. Ha en digg søndag!

05.15: Selv barn på ett år sover lenger enn deg:zzz

07:38 her vestsørøstpå og første kaffekopp er nesten tom. Ser ut til å bli en brukbar dag. Ikke noe spesielt på programmet annet enn muligens en tur opp til Home Depot for å anskaffe nytt batteri til traktoren. Hvis jeg orker. Fortsatt slapp og sliten men hver dag littegrann bedre.

Morn fra London.

Kjenner at det var lørdags festligheter i går. Men hva gjør nå det så lenge mann kan stå oppreist nå kl 12.

Lunsj og kaffi nå så kan dagen starte.
Observere/se på "St Pattys" paraden i ettermiddag og engelsk pub kultur etterpå.

God helg (for neste helg altså)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Slakk søndag eftan fra Stavanger. Her var en på beina i 9 tiden. Sove lenge er liksom blitt litt vanskelig. Dagen har vert lite produktiv, men har nå vert ute på kjøreoppdrag.
Ha en fin kveld :)

Back