At uniformene er friske og utfordrene kan vi enes om, og herreuniformene skiller seg utvilsomt ut. At de nye uniformene er formålsmessige kan òg være. Men jeg har aldri vært noen fan av Moods, og synes spesielt dressene gjennomgående fremstår som harry.Ikke helt enig. Dameuniformen virker litt kjedelig, men grei, men synes faktisk herreuniformen ble stilig for formålet, selv om jeg ikke er veldig begeistret for Moods-stilen personlig (ser man bortifra jeg har noen boxere med cocktailglass og traktorer) Poenget her er vel å virke friske og utfordrene, og det har de tydeligvis lykkes med basert på kommentarene her
At uniformene er friske og utfordrene kan vi enes om, og herreuniformene skiller seg utvilsomt ut. At de nye uniformene er formålsmessige kan òg være. Men jeg har aldri vært noen fan av Moods, og synes spesielt dressene gjennomgående fremstår som harry.
Men men, alt kommer an på øyet som ser.![]()
...ltfor store sko en del av uniformen?
Personlig måtte jeg flire og riste på hodet når jeg så følgende uttalelse fra dem i D2 idag:
"Norwegian er jo opptatt av å fylle flyene sine med norske verdier, og der sammenfaller våre filosofier fint"
Er det noe jeg virkelig ikke forbinder med DY så er det dette.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.