• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Moekkavaer paa oestkysten

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Glad jeg ikke er ute og reiser naa ... oestkysten blir dynget ned av sne. Vi har kansellert alt til Washington og NYC, og vi er ikke de eneste ....

Se bare her fra Philadelphia ... ikke mye som skjer:
http://151.204.51.11:8080/ramgen/encoder/airport.rm

Replying to Topic 'Moekkavaer paa oestkysten'

Ser da mest ut som regn dette da...?
Men når det først er snakk om snø. Hender det at det faller slikt i Atlanta?

Floey noen fjoner rundt her for en time siden, faktisk ..... vaermeldingen sier minus tre-fire grader til natten og muligheter for mer .. men det er ganske sjelden kost, ja ...

46.gif

Kanselleringer pga snø.. pingle el? :biggrin

Satser på at ting roer seg til i kveld EST, slik at COA38 kommer seg fra EWR på rute!
Ifølge Dag er det jo ship 411 med WINGLETS som skal fly 38ut og 39 i morgen tidlig! :up:

Vi er vel strengt tatt på østkysten her også...
I natt var det standard norsk sommervær, dvs bukse og en tynn skjorte var passende by-antrekk. Ikke kaldt eller vått å stå ute i det hele tatt... Og datoen var?

Slik ser det ut her hos meg akkurat naa.

Attachments

• snow.jpg
    snow.jpg
    57.8 KB · Views: 0

Ja, nå tenker jeg det verker i ryggen etter all måkinga!!!

Back