Iberworld ScanFlyer Blue 3 Oct 2009 #1 Modellfly i København? Hei! Jeg lurte på om det seges flymodeller i København? Vet at de selger SAS A340. Selger de noe andre ?
Modellfly i København? Hei! Jeg lurte på om det seges flymodeller i København? Vet at de selger SAS A340. Selger de noe andre ?
E Egenes ScanFlyer Gold 3 Oct 2009 #3 Re: Modellfly i København? rogaland10 said: Skal du til København? Click to expand... Rogaland10, det kan strengt tatt tas på PM Har selv vært i Køben flere ganger, og kan ikke huske å ha sett noen butikk som selger modeller. Nå kikket jeg ikke etter det heller, og var ikke i så mange butikker. Var stort sett og gate spotta også. Men for all del - kan jo være det finnes noe
Re: Modellfly i København? rogaland10 said: Skal du til København? Click to expand... Rogaland10, det kan strengt tatt tas på PM Har selv vært i Køben flere ganger, og kan ikke huske å ha sett noen butikk som selger modeller. Nå kikket jeg ikke etter det heller, og var ikke i så mange butikker. Var stort sett og gate spotta også. Men for all del - kan jo være det finnes noe
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 4 Oct 2009 #4 Re: Modellfly i København? Et lite søk her på forumet... Modellbutikker i København