• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

IND IndiGo starter Mumbai/Delhi - København

Skal jeg spekulere skyldes nok dårlig belegg, kanskje spesielt i premiumklassen, at kun de færreste europeere har hørt om Indigo. Det skal innrømmes at jeg stort sett var uvitende selv. Bortsett fra noen poster her på Flyprat hadde jeg ærlig talt ikke noe som helst forhold til selskapet.

Det var først etter en rundreise i India for et snaut år siden at jeg ble klar over hvor inni granskauen store de er. Jeg kan heller ikke si jeg har sett noe særlig reklame for dem i skandinaviske media.

Jeg regner med de har beholdt setene fra Norwegian/Norse, dvs at de har noen av de aller beste premiumsetene i markedet. Hvis de i tillegg har kjørt opp service og mat et par knepp vil dette egentlig være et jækla bra tilbud dersom man ikke «må» ha fullservice businessklasse.
 
Jag hoppas att du har rätt och att de ger linjen en chans, för det vore väldigt synd om de drar tillbaka den. Är det detta som gjorde att den ryktade uppstarten av DEL blev aldrig av?

Har de inte ökat frekvensen på MAN? Det borde ju tyda på att det går bra där, men så har det ju en mycket större indisk diaspora än Skandinavien... som säkert känner till IndiGo.
 
Back
Top